maanantai 7. marraskuuta 2011

kitaraa ja musiikkia

Sori toi otsikko, mutta oikeasti ei nyt yhtään nappaa. Kuvia ei omasta takaa tälle päivälle ole, yhtään, koska en ole jaksanut kuvata. Mutta huomenna kuvailen varmaan, koska uudet farkut, ja musta ne on ainakin tosi jees. Oon lopettanu melkee kokonaan seppälän tuotteet mut tänää löyty tosi jeessit farkut ja oli vaan 10 euroa, joten ostin sitten, ja oon aika tyytyväinen, koska en saanut omatunnon tuskia siitä.

Lisäksi olin kitaratunnilla, ja se oli super jees tunti. Jammailtiin siellä ja soitettiin kahestaan ja juteltiin inspiroimisesta ja jäbä opetti mulle kaikkia uusia juttuja ja sointukulkuja ja sit tekasin niitä siinä ite ja oli tosi jees. Kaikki tunnit sais olla tollasia, niin että ei tarvis selata sitä kirjaa koska mulle ei oikeastaa jää siitä mitään päähän, kun ne jutut oppii ilmanki sitä.
Tästä päivästä ei oikee mitää muuta jääny mielee, oon itseasias vaa sit soitellu kitaraa, kun oon tullu kotii ja läksyt on vähä siinä sit jääny.. noo on täs ny toistaseks viel aikaa, ellei tää päivittäminen vie sit superpaljoo aikaa.
 


Scarlet Fever - I'm just here to say hello
JASITTEN oon löytäny itseasias uuden tosi hyvän bändin, mutta oon vähän kyrsiintyny, kun en löydä siitä mitään tietoa, oon koittanut ettiä kaikkialta, mutta toi nimi on vähän sellanen, että vaikka koittas millasia apujuttuja laittaa siihe hakusanaan niin ei silti oikee löydy. Muttamutta kuvahaku tuotti vähän tulosta ja sen kautta sain tietää koska toi yllä oleva albumi on julkastu, wohoo! mitää muuta en oo viel toistaseks löytäny mut kelasin ettii viel lisää.

Kaiken kaikkeaa muute aika onnistunu päivä jopa liikkatunti oli jees koska puolet ajasta oltii varastossa ja no englannin tunnista en sano mitään, koska njoo hauskaa oli mut ehkä täytyy alkaa ees yrittää tulla toimee sen maikan kanssa koska en vaa yksinkertasesti kestä sitä eikä se varmana kestä muo jote tunne on molemminpuoleinen. oon tarjoutunu monta kertaa käyttytyy kunnolla muttei se osaa kunnioittaa sitä.

Mutta jos vaikka menisin hakee jotai safkaa ja alkasin sit tankkaa tota kirjaa päähäni ja sit unille vaik.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti