maanantai 14. marraskuuta 2011

Pretty young thing



Tää päivä on oikeastaan ollu kokonaisuudessaa ykstoikkonen ja tylsä. Tuntuu etten oo saanu mitään tehtyä (mikä lienee totta) ja fiilikset nytten just ei oo kovin korkeella.

MUTTA ainoo mitä oon tehny tänää, että oon meikannu tollast Nancy-meikkii, mikä tossa yllä on ja pakko sanoo, että lopputulos oli tosi jees, mut kestää vaa nii kauan, etten varmaa koskaa ehi väsää tollast kouluu. Tosin se ei ihan noin vahva oo, toi poskipuna on mulla ainaki sen verra haaleempaa etten ees saa sitä noin vahvaks >:c mutta onneks muutetaa ny Clarissan kanssa kolmeks päivää kaupunkiin, ni pääsen ostelee kaikkee kivaa itelleni, hihii.
Okei, ehken ny ihan kaikkea kuitenkaa osta, mä pystyn kyllä helposti tuhlaamaa päivässä kaikki rahani, ja sen takia en usei vapauta itteeni tästä pihiydestä.

Olin kitaratunnilla ja tunti oli kokonaisuudessaa jees, soittelin hiukan sähkökitaralla ja sit opeteltii taas kaikkee tollasta inspiroimista ja itseasiassa mun mieleeni palo yks lause siltä tunnilta:
Kun soitat sooloa, kerro tarina.Kelasin vaa, että tällä jätkällä on kyl asenne kohallaa.
AINII, huomenna pitää palauttaa jotai monisteita kouluun, on koe (jes) ja eeeeipä varmaa mitää muuta, lisäks huomenna on nimipäivät, jeejee!

Nyt taidan perehtyä tarkemmin tohon uskonnon kappaleesee ja toivon, että saisin siitä edes vitsillä hyvän numeron. tsau.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti