lauantai 7. tammikuuta 2012

Honey, a-aa yeah

Oon taas ihan koukussa Hardcore Superstariin. Okei, se on ehkä ihan fine, koska oon aika kujalla kokoajan, tuntuu et häilyisin kokoajan unen ja valveen rajamailla. Oon ollu täs lähiaikoina niin totaalisen pihalla, että on oikeastaa jääny kitaran soittelukin ja vasta eilen tajusin, että mun olis pitäny opetella yks biisi maanantaiks, mut oon soitellu kaikkee muuta paitsi sitä. Kaikki muu = metallicaa. Voi saatana.

Oon alkanu haluumaan mun punaruskeeta lettii takas. En tajuu miks kelaan sitä vaan kokoajan, koska en kuitenkaa oo värjäämässä tätä (ehkä) viel vähään aikaan. Saa kattoa.

En jaksa aatella, et koulu alkaa jo ensviikolla. tai no, ylihuomenna. Tää loma meni nopeesti ohi ja nyt kun rupee kelaamaa nii en oo kyl saanu paljoo mitää aikaseks, ja oon aatellu et hermoloma on hyväks, mut nyt just oon hermostuneempi, kun loman alussa :D Mut mulla on kyllä ihan kivat odotukset nyt tän vuoden keväälle, toivottavasti siitä tulee yhtä kiva, kun viimevuoden kevät. Koska se oli enemmän, kun jees. Vaikkei sitä sillo oikee osannu noin aatella.




Kiva blogger kun aina käännät nää enkä jaksa kinastella sun kanssas -.-
Aijuunii, nyt kun oon vihdoin oppinut käyttämään tota meen tulostinta (hups) oon päässy tapetoimaan mun seiniäni enemmän ja odottakaas vaan, kohta mulla on sellanen Crashdïet-kollaasi tossa seinälläni että huhhahhei! Alkaa muutenki silti tila loppumaan tolta yheltä seinältä kokonaan, toistaseks tuolla on viel melkeen vapaata tilaa tolla toisel seinällä ja Reckless Love-seinä on vaa puoliks täynnä.

Voisin koittaa alkaa keksimään jotain oikeeta kirjotettavaa tähän blogiin, koska eilen just puhuttiin Jonin kaa siitä, et yleisestikin ottaen blogeissa on sellast "tänään olin koulussa, mutta siellä oli tylsää ja lähdin kesken päivän" mikä ainakin kuvastaa mun blogiani täydellisesti XD Joten mulle saa laittaa postausideoita kokoajan ja vaan mielikuvitus olkoon rajana, mun mielikuvitukseni on välillä vähän rajallista, ainaki tähä blogiin liittyen.

Kuinkakohan paljon on taas tullu turhaa tekstii tähän postaukseen. Mun ei ees alunperin pitäny päivittää tänään, mutta sit jotenki ajauduin tänne, kun oli kovin, kovin tylsää. Nyt voisin jatkaa Hardcore Superstarin ja Kingin seurassa. Tsau!

2 kommenttia:

  1. oijj aiotko mennä mötley crüen keikalle ku niitähä lämppää crashdïet ja hcss :) itellä on jo liput sinne :DD

    VastaaPoista
  2. juu, mulla kans jo lippunen sinne. on kyl nii unelmaa, Crüe, Crashdïet ja Hcss, parhautta.

    VastaaPoista