keskiviikko 11. tammikuuta 2012

There was a time

Helou. Oon taas näköjään ollu päivittämättä pariin päivää, mutta eipä mulla oikeen oo ollukkaan mitään päivitettävää. Oon lähinnä palaillu takasin arkeen enemmän ja vähemmän hyvissä fiiliksissä. Oon soitellu myös skebaa tässä paljon ja täytelly huoneen seinii julisteilla ja koittanu keksii itelleni mahd. paljon tekemistä, välttääkseni sen et liikaa ajatuksia herää mun päässäni.

En nyt jaksa väsätä tästä mitään pitkää päivitystä, koska mulla ei oikeastaan nyt ole kuviakaan, mitä voisin ladata, mut voin tehdä jonkun kuvaspam-postauksen sitte, kun värjään nää kutrini. Koska oon nyt päättänyt, että haluun sen punaruskeen fledan takas, mutta toivon, ettei siitä tuu ihan mustaa :s en haluu semmosta. Meen lauantaina ostamaan värin ja koitan sillo kattoo itelleni uusia farkkuja, koska hukun noihin mun vanhoihin mustiin farkkuihin. En ymmärrä miksi..

Mut en jaksa ny enempää päivitellä, koska ihan oikeesti ei oo mitään päivitettävää, teen nyt tämmösen lähinnä siks, että haluun pitää tässä jonkinlaisen säännöllisen jutun tässä päivittelyssä, ettei tuu mitään kahden viikon postaustaukoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti