perjantai 13. tammikuuta 2012

U wanna know about sadistic girls?

Tänäänkään ei oo paljoon kirjotettavaa, mut kiitos uuden jakson, menin kouluun vasta puoli yhekstoista ja olin siellä neljä tuntia, ja molemmat tunnit kaksoistunteja. Jes, oon käyny jo kaikki lyhyet kurssit, joten viikkotunneista on kaks tuntia automaattisesti pois. Vapauttavaa.

Ja voi helvetti ihan oikeasti eilen, kun oon nyt ollu sellasessa pienemmässä neljän hengen ryhmässä aina fysiikan ja kemian tunnit, koska en vaan yksinkertaisesti tuu toimee sen opettajan kanssa ja no menin sitte eile takas sen tunneille Clarissan ja yhen jäbän kanssa ja se näytti heti siltä, ettei se oikee tykänny siitä (mikä lieni ymmärrettävää, koska se ei tienny et tullaan takas sinne) ja se ei ensinnäkää suostunu antamaan muutakun yhden kirjan mulle ja Clarissalle jaettavaks. Tunti jatku normaalisti hetken aikaa ja sitte sille tulee riitaa Mimmin kanssa. Noh, sen jälkee maikka lähtee sielt luokasta ja lyö oven kiinni ja tulee hetkenpäästä takas ja käskee mun, Clarissan ja sen kundin feidata vittuun. Kelattiin vaan, että vai niin. sit koitin kysyy mikä on sen syy lähettää meet pois, koska ei tehty mitään ja herra päätti vastata tähän, ettei sen tarvi kertoo sitä syytä meille. Kyllä mä haluisin tietää miks se lähettää mut pois sieltä tunnilta. Hetken aikaa väittelin sen kaa, mut lähin sit sieltä etten räjähtäis ihan totaalisesti. Miks tollasten idioottien annetaan oikeesti opettaa?

Oon kuunnellu pääosin Dokkenia ja Skid Rowia ja tykkään. Huomenna ostamaan vihdoin uudet farkut ja hiusväri, toivottavasti toi mamma jaksais laittaa mulle värin päähän jo huomenna, koska oon niin niin niin niin kyllästyny tähä saastaselta näyttävään juurikasvuun, mikä on tossa kuvassa kyllä ihan ihmeellisesti melkee kokonaa kadonnu :o

2 kommenttia:

  1. pakko sanoo että ihan helvetin maukas otsikko sulla täs kirjotukses! :D oot tosi nätti ja sul on makee blogi :)

    VastaaPoista