maanantai 9. tammikuuta 2012

You see it in her eyes

Helou . Aattelin, että koska mulla ei oo mitään kunnollista esittelyä, niin voisin tehdä tähän tämmösen pienimuotosen who am I-jutun ja jätän mielelläni noi kaikki listat lemppari elokuvista ja musiikista tonne profiilin puolelle.

Janita on nimeni, asun pienellä paikkakunnalla länsi-Suomessa ja käyn täällä koulua. Tykkään soitella kitaraa, valokuvata, kuunnella musaa ja pyöriä kavereiden kanssa. Oon allerginen pähkinälle ja mantelille ja se ärsyttää muo. Omaperäisyys on mun mielestäni rikkaus ja aivopesu on rikos. Nikki Sixx on miun sankari, idoli ja esikuva.

Bloggaamisen alottelin jo joskus v. 2010 mutta poistin sen blogin koska kukaan ei lukenu sitä, joka oli ymmärrettävää. Alotin uudelleen vuonna 2011 ja olen vieläkin vuodessa 2011, aika menee nopeesti. Koitan pitää liian henkilökohtaset asiat poissa blogista, mutta suurin osa postauksista on silti mun arkisesta elämästäni, vaikka mielessä pyörii kyllä semmosia teemapostauksiakin.


‎"I’m the one who's gonna die when it’s time for me to die, so let me live my life the way I want to." 
- Jimi Hendrix

"Just fukkin live, and don't let anyone tell you what to do. Ride your dreams to reality and don't let nothin' hold you back" 
- Simon cruz

nyt nukkumaan, öitä.
ps, kaikki 16 lukijaani, kiitoskiitoskiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti