torstai 16. helmikuuta 2012

And all my friends said I was high


No ihan kiva kun käännyit.. Enivei, oon tässä pitäny päivän tauon tästä postailusta koska en oo vaan oikee keksiny mitään päiviteltävää mutmut tuun nyt sitte jotain hölisemään. Oon ajatellu, että voisin tässä joku päivä kuvata videopostauksen, kun kaikki muutkin tekee jajaaa mäkin haluun :D Mitä sanotte?
Tänään oon ikävöiny ihan mielettömästi mun vaaleita hiuksia ja huusin kyl joku ilta täs "fuck you past me!" kun luin jotai vanhoi bloggauksia missä niin raivosin noista vaaleista hiuksistani. Mutmut, aion kyllä värjäillä ne sit takas vaaleiks, kun on jo niin kiitettävissä pituuksissa, että en tarvi sitte enää noita lisäkarvoja, tai niiden kanssa ei sit ainakaa joudu TAAS säätämään jotain kivaa..

Sain tänään ton meikkitilauksen postissa ja sieltä tuli siis syvän sininen ja kahvin ruskee luomiväri, kulmakynä ja kajal-kynä. Lisänä tuli sit taas jotai koruja ja pinsetit, hehee. Anteeks, oon ollu niin laiska, etten oo ottanu niistä nyt yhtään kuvia, mut jos vaikka huomenna kuvailen sitte enemmän.

Vielä täytyy vääntää pientä hypetystä tosta äänestyksestä, koska oon jo saanu 28 ääntä muistaakseni ja se on mulle oikeesti ihan voittosuoritus, toki saa ja pitääki viel äänestää, onha täs ny viel 10 päivää jäljellä, mut ajattelin, ettei oikeesti varmaa muutako joku pari äänestä mutmut, kiitos oikeesti tosi paljon!

Mutta nyt jatkan iltaa kera Dio ja tietokone. heippa!

5 kommenttia:

  1. Ehheihheii kuules, sulle sopii tumma paaljon paremmin. :)
    Kyl mäki alkuun aina mietin et hmm miks värjäsin, mut tajusin sit kans et tää on enemmä mun juttu :D

    ++ varsinki jos sul on jotai syvänsinistä luomivärii nii saattais olla hippusen karu vaaleen tukan kans :D just thinkin'!

    VastaaPoista
  2. Omalla tavalla sulle sopii kumpikin, itse ehkä kuitenkin himpun kallistuisin sen vaalean puoleen (vaikken yleensä tee niin, mutta sinulle se sopi jotenkin erityisen hyvin!). Mutta itsehän sinä hiuksistasi päätät. ;]

    VastaaPoista
  3. Hehee, kiitkosei kummallekkin :) Jajoo, en kyllä nytten oo todellakaan värjäämässä hiuksiani takas vaaleiks vielä piitkään aikaan ja voi olla et on ehtiny mieli jo muuttuu sit sillo joskus 100 vuoden päästä, kun nää on pitkät. Kuka tietää ;D

    VastaaPoista
  4. miks oot noi mulkosilmä tos kuvas :D

    blondit rules

    VastaaPoista
  5. ö en tiedä miksi olen mulkosilmämopsi :D

    VastaaPoista