torstai 9. helmikuuta 2012

One of a kind


Helou. Sain eilen 3 tai 4 uutta lukijaa, kiitokseja siis kaikille uusille ja vanhoillekkin lukioille.

Tänään oon pysynyt himassa, koska oon kivasti kipeä (ja kivasti silti jaksoin pitää pienet photosessiot) eli käytännössä oon saanut ton saman typerän flunssan, mikä kaikilla on ja oon sen takia nähny ihan typeriä uniakin :D

Chattailin eilen muiden bloggaavien rokkareiden kera ja otettiin puheeks mm. joku miitti joskus kesällä, ja se olis kyllä enemmän, kun jees. Lisäks sain kivasti postausideoita, kuten vaatekaappi- ja huonepostaus + kymmenen tärkeintä asiaa. Viimeistä mainittua voi olla hiukan vaikea toteuttaa, mutta kattoo jos saan joskus sen aikaseks.Koitan kyl toteuttaa noi kaikki, mutta tätä menoo jaa kyl varmaan ensviikkoon, ellei viikonloppu oo jotenkin poikkeevaa kotona löhöilyä.

Banneriakin nyt oon täs suunnitellu, ja kuten mainitsin, oon ottanu tänään kuveja sitä varten, enemmän ja vähemmän onnistuneita, koitan saada niistä jotain aikaseks sitte kivasti. Eipä tässä sit mitään, jatkan päivääni kivasti kera pasila, kaakao ja kännykkä, toivotaan et oon viikonlopuks tervehtyny ees sen verran et kykenen lähtee hakee kesätyöpaikkoja.

tsau.

2 kommenttia:

  1. Miitti ois todellaki jees :D Haluun et ois jo kesä :D

    VastaaPoista
  2. joo samma här :D talvi on liian pitkä

    VastaaPoista