maanantai 13. helmikuuta 2012

pikakuulumiset

Ompas kerrassaan hieno kuva joo, ei kyllä oo tältä päivältä, taitaa ol viimeviikolta :D

Tänään on ollu aika normaali päivä, normaaleilla fiiliksillä. Aamul meinas kyllä pariin otteeseen tulla itku, kun mikään ei oikeesti tuntunu onnistuvan ja olin tosi turhautunu ja väsyny. Oon kyl väsyny vieläkin, mikä varmaa selittää tän postauksen heimasevan laadun, mut koitan nyt oikeesti ottaa itteeni niskasta kiinni, ja päivittää melkeen joka päivä, koska haluan, että lukijat pysyy tyytyväisenä ja että joku oikeesti lukee tätä blogii, etten kirjottele vaan itelleni.

Oon saanu tohon äänestykseen jo paljon ääniä (17!! jihuu) ja vielä täs ny pari viikkoo aikaa äänestellä, nyt tilanne näyttää aika tasapuoliselta, ja voi olla että sit toteuttelen noista mahdollisesti jopa kaks tai kolme, jos oikeen ahkerasti jaksetaan äänestää. Muutenki, oon ollu tän blogin suhteen niin ilonen, kun saan lähes joka päivä uusia lukijoita ja tuntuu oikeesti siltä, etten kirjottele tääl vaan itelleni.

ps. Oon myös iloinen, et NiteRain pääsee kiertueelle L.A. Gunsin kanssa kesällä jaja, jee, bändi saa varmana uutta tuulia siipiinsä, vaikkei niillä kyl huonosti tälläkään hetkellä mene.

Joo, näihin hilpeisiin tunnelmiin tästä sitte lopettelen, heippa :D

4 kommenttia:

  1. Toisaalta kannattaisi tehdä joku kompromissi "postaan jokapäivä jotain" ja "postaan järkeviä postauksia harvoin" juttujen kanssa. Monet tuntuu vetävän asiat liian äärimmilleen. ;o Muttajoo, mikäpäs minä olen arvostelemaan.~

    VastaaPoista
  2. Joo, totta toikin. Ja ei se mitää hei haittaa, kaikenlainen kommentoiminen on ihan sallittuu, niin kauan kun se pysyy asiallisena :)

    VastaaPoista