tiistai 13. maaliskuuta 2012

Catch the Rainbow

Apua, mulla on taas ollu melkee viikon pitunen päivitystauko, mutta säätyttepä angstin täytteisiltä postauksilta. Muttamutta, asiasta naurismaalle, olen nimittäin myös saanut tänään paljon aikaan :o Siivosin huoneen melkeimpä perusteellisesti (huom, melkein) ja löysin lähes koko kouluvuoden kadoksissa olleen saksan vihkoni, wohoo!

Viimevkl meni tosi nopeasti, perjantaina olin kaverin luona viiteen-kuuteen asti, jonka jälkeen menin lenkille ja päivä oli paketissa.
Lauantaina menin Clarissan kanssa kirpparille ja mukaan tarttui pussi lakua ja tekoripset, joita tänään koitin saada naamaan ja arvatkaa vaan, kuinka paskaa se liima oli mitä siinä tuli mukana...
Sunnuntaina vaan löhösin kotona, ja ilta oli kamala. Oon oppinut vasta lähiaikoina nauttimaan siitä, että saan olla yksin ja vaan miettiä asioita, mutta joskus kyllä saa kokea kantapään kautta, ettei se ihan nautintoakaan ole.
 
Sen lisäksi, että tänään oon ollut reipas ja siivonnut oon myös soitellut kitaraa ja kuunnellut superrauhoittavaa musiikkia, kuten Led Zeppeliniä, Pink Floydia ja Rainbowia. Ja tiettä Guns N' Rosesia, joka on ehdottomasti tämän hetkinen rakkauden kohteeni.

Nyt työstämään toivepostausta, heihei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti