tiistai 27. maaliskuuta 2012

Well, he gets it!

Just nyt ei oo paljoo sanottavaa. Koitan saada toivepostausta tän tai ensvk:n aikana tänne, mulla olis tässä nyt lisäks vielä yks mantsan projekti työn alla, joten se rohmuaa kaiken kirjoitusajan. Mutta hei, oon saanut toivepostauksen tekstin jo valmiiksi, enään vaan täytyy sijoitella kuvia oikein :)
 
Lisäänpä tämän kuvan tähän kiduttaakseni itseäni. Tosta hiusten väristä tuli mieleen, että oon jo melkein vahvistunut siitä, minkä väriseksi nää värjään tossa parin viikon kuluttua. Nykyisin nää on siis haalistuneen ruskeet, ja saan näiden takia oikeesti välillä niin järkyttäviä häpeäkohtauksia että oksat pois. Mutta empäs kerro teille minkä värinen kohta saatan olla.

Jospa nyt vihdoin mentäisiin aiheeseen, päivääni. Yllättäen tää päivä on mennyt aika nopeasti. Mun piti mennä tänään kaupungille, mutta tuli pari mutkaa matkaan, joten en mennyt. Koulussa oli harvinaisen meh, nauroin kyl taas paljon, mut jotenki nää tiistai päivät 7 kirjallista tuntia ei oikeen luonnaa. Lisäks meillä oli historiassa jotain projekti-juttua ja en kestä, kun ollaan pari vuotta tehty samaan aiheeseen liittyen ryhmätyöt. Oon lähiaikoina nauttinut hyvin paljon Guns N' Rosesista (en oo itseasiassa varmaan koko helmi-maaliskuun aikana kuunnellu paljoo mitään muuta) ja syystä jota en tiedä oon lämmennyt parille Chinese Democracyn biisille, vaik yleisesti ottaen inhoon sitä albumia.

Oon odottanut tilaustani cdon.com:ista nyt kolme viikkoa. Lähetän sinne pian tappouhkauksia...
nyt jatkan illan viettoa kera GnR, tsau.


2 kommenttia: