torstai 19. huhtikuuta 2012

boom

Helou. Mulla on ollu tässä nyt postaustaukoa mä huomaan, mutta en kyllä yhtään tiedä että miksi. en oo jostain syystä myöskään ottanut ittestäni yhtään kuvia tässä lähiaikoina, en oo jotenkin ees jaksanu panostaa niin paljoo ulkonäkööni. Kyllä mä meikkaan joka päivä toki, mutta meikin määrä on kyllä vähentyny viimevuodesta aikalailla.
 

kiusaan itseäni ja lataan lauantaisista leivoksista kuvan. yhyy. nomutta, tää koko viikko on ollu vähän sekava. oon ollut tosi iloinen siitä, että täällä ei ole lunta melkeen ollenkaan enää, tänään oli around 9 astetta lämmintä, menin Clarissan kanssa leikkikentälle, soitin musatunneilla Guns N' Rosesia ja muutenkin oli hyvä päivä. Vaikka oon tosi kiukkunen itselleni, etten oo vieläkään saanu aikaseks ottaa niitä kuvia toivepostaukseen, oon samaan aikaan onnellinen, ettei mulle ole siitä kukaan vielä tullut mäkättämään. Ehkä ihmiset ymmärtää, että meikäläisellä on toki muutakin elämää, kun blogin pitäminen, josta olen hyvin kiitollinen. Taidan omistaa maailman parhaat lukijat.

Lisäksi oon ottanut itelleni nyt tavotteen ja saa nähdä miten onnistu tässä. Alan nimittäin taas tälleen keväällä hölkkäämään ja mulla kunto romahtaa talven aikana melkeen pohjalukemiin aina, koska no, kuka nyt jaksaa kauheesti tuolla 1000 asteen pakkasessa juoksennella ja tänäkesänä taivoitteeni on koittaa kerrankin ruskettua. Oon aina kauheen innoissani, kun alotan jotain tällasta "uutta" mut jotenkin se sit aina vähän jää, en vaan oo oikeen sitä tyyppiä, että jaksasin samaa asiaa pitkän aikaa (=laiska). Mut huomenna luultavasti aloitan, pururata kutsuu.
 

Tää kuva nyt on viimekesältä, taino, koulu oli kyllä jo tollon alkanut, mutta kesää se ny vielä oli. En vaan malta odottaa kesää, en sitte yhtään. Oon suunnitellu niin paljon kaikkee kaverien kanssa. Etenkin Mimmin ja Clarissan kanssa. Lisäksi oon luvannu jeesailla siskoo kaikissa kennelin esittelyvideoissa ja kuvissa yms. ja no, vaikka en ny kesätöitä saanukkaan (ellei ne sitten gigantissa suostukkin ottamaan muo) niin oon tällä hetkellä ihanasti ostoslakossa, ainoo mitä nyt pitäis ittellee ostaa ois hiusväri pidennöksille. muuten sitte oon aikalailla ostamatta yhtään mitää, siinä samassa ei sitte tuu ostettua mitää karkkiakaa itellee, hehee :)

muttajoo, taidan jatkaa illan viettoa kera vlogivideot ja Clarissa. heihei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti