lauantai 14. huhtikuuta 2012

I thought I could live in your world

Tää viikko on vierähtäny ihan supernopeesti. En oo kuvaillu nyt yhtään, ei vaan oo jotenkin motivaatioo tai jaksamista siihen. Mulla on olla facebookissakin toi sama profiilikuva jo ties kuinka kauan, mutta oon luvannu itelleni, että vaihdan sen vasta, kun saan mun lisäkarvat värjättyä. Nyt mulla olis rahaa ostaa väriäkin, ihmeellistä.

Sain eilen mun tilaukseni CDON:lta. Eihän siinä venailussa mennytkää kun kuukausi, ja nyt toi paketti pitäis maksaa kahen päivän sisällä... on mulla rahat ei siinä mitään, mutta ihan oikeesti. Mun tilaukset tuolta on aina ennen kestäny around kolme tai neljä päivää, nyt kesti kuukausi. no okei, okei, tulipa sentää perille asti, se nyt on pääasia.




Clarissan arkistojen uumenista löytyi tollainen hieno. Aika hyvin näkyy että meikäläinen ei kyllä rusketu kesällä yhtään, oon suunnitellu tänävuonna kokeilevani noita itseruskettavia. mut koska kesätyöpaikkaa ei vieläkään oo niin en kyllä sano mitään varmaks. Pitäis varmaan ottaa yhteys sinne Giganttiin tälleen ihanasti myöhässä. Parempi myöhään, kun ei koskaan..

Tänään olis tarkotus mennä siskon luo vietteleen viikonloppua, mun hommani olis hakee meille pizzeriasta ruokaa, mut nyt kyllä herää kysymys, että millä rahoilla... Oon luvannu itelleni, etten osta tässä kuussa mitään muuta, kun sen hiusvärin + nyt meni 30 euroo tohon CDONin tilaukseen. Raha, miksi et pidä minusta?

Joo, eipä tässä muuta, oon taas huomannu, etten saanu sitä toivepostausta aikaseks, nainen, nyt ryhdistäydy ja säädä se ensiviikon aikana tänne.
Nyt menen jatkamaan päivääni, heihei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti