tiistai 10. huhtikuuta 2012

Kipeys


tämän päivän kaikki kuvat weheartit.com
 
oon sairastellu kotona tän koko päivän, soitellu kitaraa, juonu lämmintä teetä ja marjamehua sekä nauttinut paracetamol C+ aamulla. rakkaus.
Lisänä oon surffaillut weheartitissä, kattonut LA Inkkiä, pelannut Bubble Witchiä ja kuunnellut musaa. Pääosin varmaan AC/DC soinut. Lisäksi juttelin tänään yhen frendin kanssa, kenen kanssa en oo oikeesti aikoihin jutellut. Valehtelematta en varmana kahteen vuoteen. Pakko kyllä sanoo, että tuntu se aika hassulta. Hyvällä tavalla.




Lisää muistutuksia viimevuosilta - Marilyn Manson. Tää jätkä on aina ollu mulle eräänlainen idoli ja esikuva, ihan varmaa viidennestä luokasta asti, mutta jostain syystä ei oo vaa tullu kuunneltua Mansonia pitkään aikaan. Oon huomannu, että kun oon kipeenä kuuntelen tosi usein kaikkea musaa mitä en oo pitkään aikaan kuunnellu. Sit tulee sellanen fiilis "nii tän takii rakastan tätä". Ei pahempi fiilis tämäkään.




Mulla oli vielä jotain muutakin mitä piti sanoa.. niin, tää päivä on ollu aika pimee, sään kannalta, mutta jotekin se ei oo haitannu muo. Yleensä mun mieleni on yhtä harmaa, kun päivä, ja jos aurinko paistaa niin mulla ei oo huolia. Taino, sanotaanko että ei se kesällä vaikuta niin paljoo, mutta lähinnä tälleen keväällä ja syksyllä se vaikuttaa tosi paljon.

okei, nyt menen, tää koko päivitys oli varmaan helvetin mielenkiintoinen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti