maanantai 30. huhtikuuta 2012

vappen


Munkin on pakko oikeesti tunkea toi tähän, se on niin mahtava :D Tosiaa, oon tässä vappulomaillu, olin perjantaina Clarissan kanssa ulkona ja sitte menin around 11 aikoihin niille, katottii leffaa ja tulin kotiin hyvin myöhään.

Lauantaina olin Mimmin luona. Katottii leffaa ja naurettiin :D Tulin sillonkin around 12 tai 1 aikoihin takas kotiin ja menin oikeastaa aikalail siit heti nukkumaa, muistaakseni. Eilen oltii sitte vaa Clarissan kanssa meen terassilla ja tultii joskus 11 aikaa sisälle ja katottii hain tarina (6lk huumoria) ja sit Clarissa häippäili ja mä käväsin suihkussa ja menin koisii aikalail heti sen jälkee.

Tänää kävin sitte kaupungilla. Vero Modasta tarttu mukaan sellanen valkonen nahkatakki, josta en nyt jaksa ruveta latailee kuvaa tähän ollenkaan. Mulla on muuteski varmaa joka päivältä kuvia, mutta en jaksa laittaa niitä tähä postaukseen nyt. laitan sitte vaikka eriksee jonku kuvapostauksen, kun jaksan ettiä niiden miljoonien joukosta jotain hyviä ja näyttökelposia kuvia....

Huomenna olis suunnitelmissa mennä vapputorille kera sisko. Jihuu. Oon juonu taas simaa varmaa sata litraa jajaja tykkään vapusta. Nyt jatkan kyllä iltaani kera Pink Floyd. Ulkona on niin lämmin, et voin pitää tota ovea auki ja mulla ei oo ees kylmä (siis mun huoneeni ulko-ovea). Parasta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti