lauantai 26. toukokuuta 2012

day 3 und 4 + kuulumisia


Kuva kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa. Doro Pesch, Warlockin laulaja (taino pitäskö tähä kirjottaa, et Doron laulaja, sillähän nimellä se bändi nykysin kulkee). 

Jos mun ihan pakko olis valita joku räppäri, niin se olis eminem, koska:

1. se on esiintyny Marilyn Mansonin kanssa ja diggailee siitä
2. Se dissas Bretin paskaa rock of love-sarjaa, mihin joskus olin koukussa.
Oon toistaseks kuullu koko jäbältä vaan yhden biisin, ja siihen se kyl jää..



_____________________________________________________________________

On taas ollu vähän hiljasuutta, ainakin jossain osin. Torstaina oli koulun häät ja mulla oli sen koko aamun ihan tajuttoman paha olo. Se ei menny poies edes ruokalassa, itseasiassa paheni vaan, kun koitin syödä jotain toivossa, et se olis menny pois, mutta paheni vaan. Koulun jälkee menin kotiin ja olin vaan hetken, pian pakkasin ja lähdin siskon luo Eurajoelle. Katottiin euroviisuja <3
 

budubam morrison
:DDDD jee
Perjantaina vaan löhöiltiin, SYÖTIIN, käytiin kaupassa hakemassa jäätelöä ja SYÖTIIN ne. Jotenkin aina, kun menen siskolle niin syödään siellä ihan yltiöpaljon. Nyttenkin syötiin herkkusieni-jauheliha-perhepizza, poppareita, suklaalevy, jäätelöä, ja jäi vaikka kuinka paljon tätä aamupalatouhua, kuten mun ostamani leivät, mitä ei sitten missään vaiheessa ees maistettu. saatana.

Tänään olin VELJEN tytön synttäreillä ja namnam niitä ruokia. onneks osaankin syödä tän lävistyksen kanssa (joopajoo) niin sinne huulen ja tapin väliin ei jatkuvasti mene jotain ruokaa...

Nyt jatkan tästä iltaani kera Forrest gump ja pian euroviisut. Tsau.

3 kommenttia:

  1. VELJEN tytön synttäreillä, lusmu! Mulla mitään tyttäriä ole :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Katos perkele ! :D onneks tää blogger kaiken lisäks vihaa muo tän hiljasuuden jälkeen.

      Poista