torstai 17. toukokuuta 2012

Haaste

Okei, sori vaan kaikki, mutten jaksa oikeasti haastaa ketään, koska luen niin harvoja blogeja, joskaan yhtään ihan vakituisesti, joten haasteen saavat kaikki, ketkä tän nyt tästä lukevat.

2. Kerro bloggaajille tunnustuksestasi.

3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi, ja tästäpä saatte
- Musta on kehkeytynyt rasvan, vartaloemulsion ja desinfiointiaineiden ylikäyttäjä.

- Inhoan kaikkea mahdollista karvoitusta iholla (:D)
- Guns N' Rosesista on lyhyessä ajassa tullut yks mun suosikkibändejäni ja löydän sen nokkamiehestä Axl Rosesta hyvin paljon itelleni ominaisia piirteitä ja ajatusmalleja
- Mulla oli synttärit 14.5 ja työharjottelua koko viikko ollut joten siksi blogihiljaisuus

- Ostin valkoset farkut jotka pistin pesuun heti eilen ja ilokseni huomasin, että ne on mulle liian isot
- En diggaile nirvanaa tai kurt cobainia
- oon nykysin niin laiska soittaa kitaraa joten laulelen koko ajan.

4. Kiitä bloggaajaa jolta sait tämän - kiitos (:

5. lisää 
The Versatile Blogger Award - kuva postaukseesi.

_____________________________________________________________

Oon tosiaaan vietelly synttäreitä ja huomasin vasta äskön, etten sitte oo kirjottanutkaan sitä toivepostausta ja lisäksi mulle on tullut uusia lukijoita muutamisen kappaletta. kiitos kaikille uusille ja vanhoille lukijoille ja pahoittelut taas typerää aikaansaamattomuuttani.. rupee menee kärsivällisyys tässä kyllä itelläki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti