keskiviikko 23. toukokuuta 2012

kuvahaaste + höpöttelyjä


Elikkä tosiaan, olen taas ollut vähän hiljasella, johtuen siitä, että koulu on viimisillään ja en päässyt mm. vikasta matikan kokeesta läpi, mikä melkeen ties ehtoja mulle, mutta thank god oli uusintamahdollisuus. Mulla oli eilen biologian koe ja oon muutenkin ihan väsymyksen/ahdistuksen raastama, jonka takia käväsin terkkarillakin tossa viikon alussa, ja tämä laitto mulle heti ensviikon torstaille ajan lääkärille.

Oon yllätys yllätys, kuunnellut paljon Guns N' Rosesia ja lueskellu aurinkoa naatiskellessa pihalla tota Mick Wallin kirjottamaa W.Axl Rosea mikä on ollut ihan positiivinen yllätys. Näen herra Rosessa aina vaan enemmän ja enemmän samoja piirteitä mitä löydän itestäni. Tän kirjan jälkeen mulla onkin kolme kirjaa luettavana: Duff McKagan - It's so easy and other lies, Slash ja Steven Tyler - Does that noise in my head bother you? Lisänä olis ehkä ihan kiva päästä lukemaan tää Nikki Sixxin "uusi" luomus, joka on nyt reippaasti yli vuoden päästä julkasustaan tullu jo suomen kielellekkin. Oonko ainoo, kuka kelaa, että ajattelen liikaa..?





Ainiin, pitänee vielä tähänkin mainita, että viikonloppu oli ekstrajees. Olin siis veljeni tykönä ja juteltiin niitä näitä + tsekkailtiin leffoja ja syötiin epäterveellistä ruokaa. Huomenna oon menossa siskolle, joten roskaruokavalio senkun jatkuu vaan! Lisään tähän kohtaan, että kävin ottamassa tänään labretin alahuulen keskelle, mutta en oo saanut aikaseksi kuvata sitä, koska oon suht. duckface tällä hetkellä. huomenna kuvaan varmasti!


_______________________________________________________

Se esikarsinnoista ja nyt itse pääotteluun. Päätin ottaa haasteen vastaan, 20 päivän kuvapostaus käynnistyköön än yy tee nyt.


haasteite.jpg (clarissahuumoria)

 
Mulla ei kyllä ole melkeempä mitään sellasta ns. ihan suosikkisuosikki bändiä, se riippuu niin paljon aina ajanjaksoista, että mitä bändiä kuuntelen eniten ja mistä inspiroidun sillä hetkellä eniten. Jos tällä tavalla olisin ottanut niin tossa ylhäällä olis nyt Guns N' Roses. Mutta kelasin nyt, että otan perusteella mikä on ensimmäinen bändi, mikä muo on koskaan inspiroinut tulemaan sellaseksi kun olen - ja se toden totta on tää nelikko tässä näin. Mötley  -fukkin'- Crüe


Okei, tästä häippäänkin nyt, heihei.

4 kommenttia:

  1. haasteite.jp XDDDD se nauratti muo jo silloko nimesin sen tollee:D

    VastaaPoista
  2. Mistä löysit ton W.Axl Rose kirjan O: Itte oon ettiny mutten oo löytäny -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Prismasta löyty, semmonen pehmeekantinen pokkariversio tosin. Tais olla jotain likelti 10 euroo hinta :)

      Poista