sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

days 5, 6 and 7

Laitan tähän nyt kolme samaan, hyvin jännittävää. Mulla ei oo paljoo mitään muuta sanottavaa. Lisäksi tää bloggeri perseilee nyt kokoajan jotain, mulla ei mm. näy noi lukijat tossa sivussa enkä voi myöskään lisätä itteeni lukijaksi mihinkään blogiin. Ihanaa...

Okei, koska mulla on just nyt aivohalvaus meneillään, pörreet vaaleet hiukset, jotka omisti siis Duff McKagan. Mulle kyllä kelpais huomattavasti pidemmätki hiukset, mut menkööt nyt tää. Lisäks tää kuva on hyvin jees.



Mustavalkokuvat jatkukoon. Tää herra tässä on nimeltään Kevin Grevioux, kuka mm. näyttelee tosi paskoissa vampyyri-ihmissusi leffoissa. Mut tää toimii mun kohallani paremmin kyllä, kun joku Orlando Bloom tai Johnny Depp.


Kenen kanssa haluisin vaihtaa elämää.. en varsinaisesti kenenkään, mutta jos saisin päivän olla joku muu niin olisin Axl Rose, no doubt. Ehkä yks aliarvostetuimpia rocktähtiä ikinä. Kuulen ihan turhan monta kertaa, et "Axl o nii kusipää jätkä oikeesti. ja niin itserakas" Ja puolet näistä ihmisistä ei tiedä koko jätkästä mitään. Muttajoo, ei siitä sen enempää, saisin tästä aiheesta varmaan kokonaisen kirjan aikaseks, mutta päätän säästää teidät siltä :D

Ja siinähän ne kaiken kaikkiaan. Oon nyt siskon tykönä ja täällä on hyvin ihana sää. Tuulee saatanasti ja on tommosta synkkää. Hyvää alkanutta kesälomaa vaan kaikille!

2 kommenttia:

  1. Duff McKagan - kiitos, en ollut koskaan kuullutkaan, mutta on kyllä maukas ! :))

    VastaaPoista