torstai 14. kesäkuuta 2012

street of dreams

En tajuu milleen aika on mennyt näin nopeesti. Rockin' Hellsingistä on jo viikko, ja voitteko uskoo, että eilen olin ihan "apua, en malta odottaa, et pääsen rockin' hellsinkii oon venannu sitä nii kauan!" ja nii.. iski lievästi sanottuna jäätävä keikkamasis.

Mun olis ollu tarkotus mennä Raisioon huomenna, kuuntlee vähä punkkia, mutta ei oikee tuo kukkaro anna myöden. Lisäksi tässä pitäis kahen viikon aikana saada semmoiset reilusti yli 100 euroa kasaan, että saas kattoa mitä keksin.. Oon suht peeaa tällä hetkellä ja se on jotenkin väärin, ottaen kuitenki huomioon, että nyt on kesä. Hei pliis, mihin kaikki mun rahani katosivat ennen kesää... Ei sillä, velikultani on mulle velkaa kymmenisen euroo, mutta sillä ei kyllä paljoo minnekkään mennä. Ei edes Poriin ja takas.

Varsinaisia kesäsuunnitelmia mulla ei edes ole tällä hetkellä. Okei, oon miettiny jahka lähden Mandyn luo Kouvolastadiin parin viikon päästä, joka olisi kyllä niin unelmaa, kun ollaa suunniteltu jo ainaki vuoden verran, että menisin sinne. Mutta se onki oikeastaa ainoo suunnitelma, eikä sekää veden pitävä. Ja musta tuntuu, että oon vielä enemmän peeaa, kun tuun sieltä takas himaan, ja herra yksin tietää koska tuun sieltä takas (vai tuunko ollenkaa >:D). Suunniteltii joskus aikakausien alussa typyjen kaa spontaaneja pyöräretkiä, yyterii menoa, uimaan menoa ja ulkon hengausta. No.. ihan hyvin nuo varmasti toteutuu, kun kaverit lienee ties missä ja mä istun koneella, ulkona paistaa aurinko ja on 20 astetta lämmintä. Taidan tästä kyllä lähtee ulkoilemaan heti miten ja pukea kunnon vaatteet päälleni...


Semmosia, tulin eilen siskon luota kotiin ja siellä käynnit onkin Rockin' Hellsingin rinnalla olleet ainoot tapahtumat mun kesässäni. En kyllä tiedä miks synkistelen näin paljon, kun tosiaa oon ollu lomalla vasta vajaa kaks viikkoa.

Sori, nyt ei tullu ees mitään kuvia, oon lisäksi niin kyrsiintyny, ettei toi blogger nyt suostu korjaantumaan itellään, jos joku tietää ratkaisun siihen mysteeriin, niin feel free ja kerro minulle. Aamen.

8 kommenttia:

  1. tosiaanki, blokkeri ei halua näyttää kaikissa blogeissa lukijat -palstaa, huutava vääryys koska se yläpalkin 'lue' -nappiki on ilmeisesti poistettu. >:-----( ja hidas-te-lee.

    vielä on kesää jäljellä, ei saa synkistellä~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, niin tekee >:c Typerintä tässä on se, ettein voi ees lisätä itteeni lukijaksi muiden blogiin! typerä blokkeri.

      Poista
  2. Pakko tulla sanomaan, että sulla on hirveen kivanolonen ja erilainen blogi! Oot nätti ja sun tyylis on tosi cool. :) Mua alko huvittaa, koska ilmeisesti oot kova Gunnari-fani, mutta et niin diggaile Nirvanaa ja mä oon just toistepäin, hah. :--D

    http://violetblog2.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi, kiitos :)
      Ja eikää ! Hassuu kyllä :D

      Poista
  3. Tykkään sun tyylist tosi paljon! :)

    VastaaPoista
  4. Mee hallintapaneeliin, siel lukee heti Lukuluettelo-otsikon alla 'Lisää' nii siit voi lisätä blogeja. Vähä pidemmän kautta ja en tiedä toimiiko siltikään, kun ei mulla oo tapahtunu mitää täs bloggeris.. Mut ainaki sitä kautta sais =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huu, kiitoskiitos! ainaki yks ongelma vähemmä :)

      Poista