perjantai 15. kesäkuuta 2012

Tunnetsä elämän sykkeen? + day 10

Helou! Mulla on tänään jotenkin tosi hyvä fiilis, en ees tiiä miks. Samaa aikaa mulla on ihan hirvee kaipuu Rockin' Hellsinkii. Oon ollu vähän nolo nyt täs lähiaikoina, ku oon kattonu niitä videoklippei sieltä ja itkeny silmät päästäni. Hohhoijaa.. no toivottavasti en oo ainoo!

Eilinen oli aika kivaisa. Heräsin tosi myöhää, niinkun aina ja lähin sitte jossai vaihees palauttaa pulloja, koska oon kööyhä. Jotenki sitte turhautti, kun sain niistä vaan 2.20 ja ostin sillä rahalla itelleni minttusuklaa-jäätelöö. Clarissa oli myös siis mukana ja se päätti ostaa ittellee jonku pirkan "persetuutin". Jäätii suurensuureen keskustaan pyörimään ja ajauduttiin pia jostai syystä rampille! Taisin olla siellä viimeks joskus 5 luokalla ja todellakin sen ikästen siellä ehkä kuuluski olla, onneks siellä ei just nytte ollu muita, kun mä ja Clarissa...

Tänään en sitte oo tehny oikeestaa mitään. Oon vietelly vaa lomaa, muokkasin jotain bändipaitoja uuteen uskoon, kattonu Fish tankin ja I taket lyser stjärjornan. Oon kuunnellu Pelle Miljoonaa ja Ratsiaa. Syönyt pizzaa ja makaroonisalaattia. Istunut pihalla. Kirjottanut päiväkirjaa. Seurannu vlogeja. Siitä huolimatta, että mulla on ollut vähän tällänen tylsä päivä, niin oon jotenkin kauheen onnellinen. Eilen synkistelin sitä, että mun kesä on ihan ohjelmaton, muttahei oon tän kahden viikon aikana tehny enemmän, kun koko viime kesänä! Se ei tosin vaadi paljoo, mutta silti.




 
Laitan tähän loppuun vielä ton kuvahaastejutun, oon unohtanu sen tässä nyt pariin otteeseen. hupshups.





Kuten varmaa fiksuimmat tajus, en tosiaankaa kuuntele kantrimusaa yhtään, mutta jos pitäs joku valita, niin Bourbon crow olisi se. Täähän on Wednesday 13 projekti (yllättävää) mutta se jätkä on kyllä hyvä näiden projektiensakin kanssa. Sama jäbä on siis just esim. Murderdollsissa ja Gunfire 76:ssä.

Nyt suihkuun. Heihei! aijuunii, laitampi tähän vielä, että kiitos ihan kauheesti kaikille lukijoille, tiiän etten oo päivitelly hirveesti, mutta saan niin ihanaa kommenttia aina, että apua, en ees löydä sanoja! kiitoskiitos. ootte parhaita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti