torstai 2. elokuuta 2012

Banneri ja kuulumiset

Ensimmäistä kertaa elämässäni jaksoin oikeasti nähdä vaivaa ton bannerin kanssa! Olen itse suht tyytyväinen lopputulokseen, mitä mieltä te olette?

Nojaa, tää päivä on ollut suht normaali. Oon pelaillut simssiä ja suunnitellut ensiviikkoa. Jos kaikki menee toivomani mukaan niin pääsen ilahduttamaan Kouvolan kansaa.
Toivon myös että oon parantunut siihen mennessä.. Sain eilen nimittäin ihan kammottavan yskän, en edes tiedä miksi ja mistä ja mitä, mutta joskus puolilta päivin rupesi kurkku kutisemaan ja se äityi sitte typeräksi yskäksi! Kunhan ennen sunnuntaita olen terve niin kaikki on fine. Paras ystäväni tällä hetkellä on tuo yskänlääkepullo, mikä kyllä epäilemättä loppuu ennen aikojaan.

Eilisestä puheen ollen, satuin kattomaan eilen ton When you're strange-leffan/dokumentin. Olin ihan positiivisesti yllättynyt, vaikka se ei varsinaisesti paljastanut mitään uutta Doorsista tai herra Morrisonista. 



Traileriapa tässä.

Nojaa, eipä mulla sitten oikeastaan mitään muuta ollutkaan, sori kun en nyt jaksa mitään kuvia tähän survoa. Taidan jatkaa Simssin parissa.

7 kommenttia:

  1. Kerrankin pysähdyin tuijottamaan otsikkoa... Upea! Hieman vain liian kapea blogiin, mutta senkin voi hoitaa kaventamalla blogia. ;]
    Ps. Lävistyksesi sopii upeasti tyyliisi, unohtamatta korvakoruja. :3

    VastaaPoista
  2. Toi banneri on kyl tosi cool! :) Jäin sitä tuijjottaan ehkä n.5 min ennenku havahduin siihen,et tos ois viel toi postauski lukematta :D

    VastaaPoista
  3. hemmetin hieno tosiaan enkä mä ees olis huomannu ollenkaa et se on liian kapee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en huomaa sitä vieläkään, kiitos miniläppärin :D muttajoo, kiitosta paljon !

      Poista