keskiviikko 1. elokuuta 2012

Eksyneet sankarit

Jaahas, olisikos taas aika palata blogin pariin. Eli kuten huomaatte, olen tainnut olla tässä jo parisen viikkoa ihan päivittämättä yhtään mitään, koska kesä. En joo ole tehnyt paljoon mitään, mutta olen lähinnä nauttinut kesästä ja antanut kaiken muun olla. Ja lisäksi olen saanut vaan kelailla kaikkia asioita rauhassa, vielä kun on siihen aikaa.




Koulut nimittäin alkavat taas pian. Jotenkin toivon, että pääsisin ensiviikolla Kouvolaan, mutta se nyt on vaan hyvin pieni todennäköisyys, ehkäpä toiveajattelua. Toki ei mahdotonta. Eipä mulla täällä ainakaan viimeisen viikon aikana ole oikeastaan mitään, enemmän näkisin järkeä siinä, että matkaisin toiselle puolelle suomea, missä voisin taas viettää mahtavan viimeisen kesäloma viikon.




Menneiden asioiden kelaaminen ei silti oo ehkä ollut ihan paras mahdollinen asia, oon nimittäin taas alkanut näkemään painajaisia, lähinnä hämähäkeistä ja muusta yhtä lapsellisen kuuloisesta. Mutta heräsin viime yönäkin moneen otteeseen kylmähiki otsalla ja se on kaikkea muuta, kun jees. Onneksi neurologi ensikuussa. eli syyskuussa... huhhuh.


Laitan tähän postaukseen nyt vaan täysin randomeja kuvia kesältä, en edes jaksa selittää mistä päin maailmaa niitä on otettu. Sori, jos tää postaus jotenkin jäi hiukan tällaiseksi tynkäksi, oon ihan hirveen väsynyt vieläkin. Kellohan on siis 10:8, normaalisti en toki herää näin aikaisin :D Tänään lähinnä vaan siksi, että oli hammaslääkäri.


Joo, eiköhän tässä ollut jo jotakin maistiaisia taas meikäläisen kesänvietosta. Nastaa aikaahan oon viettänyt, mitä nyt muutamia päiviä lukuun ottamatta. Kiitos aamen!

1 kommentti:

  1. Haastetta sulle :)
    http://smokeandrevenge.blogspot.fi/2012/08/what-if-they-just-shut-lights-out.html

    VastaaPoista