tiistai 21. elokuuta 2012

Hiussäätöä!

Oon nyt alottanut hiusprosessin, mitä olen suunnitellut jo siitä asti, kun tein sen erheen, että värjään hiukseni tummiksi: kyllä, blondaaminen on taas alkanut.


Elikkä mulla on ollut jo pitkään tyvestä punaiset ja latvoista melken mustat hiukset. Kesän ajan oon antanu niiden haalistua lukuun ottamatta yhtä värjäyskertaa ja nyt päätin ottaa härkää sarvista ja ruveta niitä blondaamaan. Ekan kerran tulos oli järkyttävä, en edes halua laittaa siitä kuvia. se oli vaaleanpuna-oranssi-ruskea. ihan hirvittävä! eilen värjäsin sitten uudelleen, ja niistä tuli oranssit, jostain kohdin jopa blondit. 


Tässäpä nyt tätä. Kuvassa ne näyttävät vaaleammilta,mitä oikeasti ovat, johtunee luultavasti valotuksesta ja siitä, että jouduin terävöimään hieman kuvaa koska ihana kännykkälaatu! nomutta niin, mitäpä sanotte?

ps, MUISTAKAA laittaa kysymyspostaukseen kysymyksiä TÄÄLLÄ! vähän tylsää vastailla vaan muutamaan kysymykseen sitten ensiviikolla. Linkatkaa minun puolestani vaikka jotain galluppeja ellette muuta keksi! :D

pps, kiitokset vielä kaikille jo kysyneille!

1 kommentti:

  1. jee blondit, ne oli kyllä ihan saatanan kuumat imo

    VastaaPoista