lauantai 25. elokuuta 2012

katupoikien laulu

KYSY JANITALTA!!

Helou ! En oo nyt tässä taas päivitellyt vähään aikaan, taisin viimeksi päivitellä joskus alkuviikosta. ehkä pitäis vähän skarpata tän blogin suhteen.. Mutta niin sais kyllä mun lukijanikin skarpata hei ton kyselemisen ja ylipäänsäkkin kommentoimisen suhteen! Tällä hetkellä vähän sellanen olo, että kirjottelen vaan itelleni täällä. Päätinpä siis antaa hieman lisäaikaa tolle kysymyspostaukselle, koska multa on nyt VIISI ihmistä kysynyt jotain...

How ever, eilen kävin seikkailemassa kera tyttöporukan ympäri tätä suurensuurta Luviaa, ja päädyttiimpä keskelle metsää, paikkaan nimeltä rakkauskoski (lolwut?). Sieltä tämä hieno Hennan KÄNNYKÄLLÄ ikuistettu otoskin.

Tänään menin sitte Hennan ja Clarissan kanssa kaupungille, mun olisi pitänyt löytää itellenki uudet kengät (koska oon ylläripylläri rikkonu kaikki vanhat! uusimmat ehti olee mulla alle kuukauden ja tättärää niistä lähtee pohja irti ??) ja kalenteri. No arvatkaa vaa löysinkö kumpiakaan. No okei, kengät kyllä olis löytyny, mutta mun rahoillani ei paljoo semmosia ostella. Lompakkoa en ees muistanut ettiä. Sen sijaan, keräsin rohkeuteni ja ostin vaaleensinisen paidan H&M:ltä. Lisäksi ostin sellasen baskerin mitä oon halunnut herraties kuinka kauan.

Tänään operoin taas näitä hiuksia hieman lisää, saa katsoa mitä tulee. MUISTAKAA KYSYÄ MINULTA JOTAIN YLLÄMAINITUSSA LINKISSÄ!

2 kommenttia:

  1. Hei tuttu tunne toi, et niinku kirjottelis vaa itellensä...

    VastaaPoista
  2. mikä mun toista jalkaa vaivaa tos kuvassa??!?!?!

    VastaaPoista