keskiviikko 15. elokuuta 2012

"pikapostaus" + 60 lukijaa !!

Nyt on kesälomat vietelty ja meikäläisen onkin aika palata takaisin koulun ja blogin pariin. Ja vaikka blogini gadged on paskana olen silti saanut lisää lukijoita! 60 lukijaa on mulle kyllä jo ihan huippu tulos, kiitos kaikille lukijoilleni!

Sitten arkisempiin juttuihin:
Mä vietin ehkä parhaan loman lopetuksen tossa viimeviikolla. Lähdin keskiviikkona Kouvolaan ja olin kipeenä vielä sillon. Eipä se muo silti haitannu ja matka sujui ilman mitään ongelmia! Illalla pelasin Miisan ja sen systerin kanssa jotain kauhupeliä.

Torstaina käytii Kouvolan keskustassa, mukaan tarttu nahkarotsi ja farkut sekä hiusväriä Miisalle. Jonka hiukset muute myös leikkelin uuteen uskoon. Okei, en nyt ihan, mutta lyhensin niitä ylipitkiä hiuksia sieltä.
Lisäksi lähettiin ihan extemporee Tykkimäkeen katsomaan Apulantaa ja vaikka jouduin maksaan meiät molemmat sinne sisälle niin keikka oli hyvä, joten eipä muo se maksaminen siinä sitte kaduttanu. Lisäksi kun tultii himaan, Miisan faija soittaa ja kysyy halutaanko lähtee miljoona rockiin. Voitte arvata vastauksen...




Joten perjantaina matkasimme Tuuriin, missä sitten oltiin karavaanarialueella. Se oli suht nais mesta ja saatiin Miisan kanssa mm. monta biisiä valmiiksi siellä.

Lauantaina käytiin ostoksilla Tuurissa ja vietettii jees päivä, käytii syömässä ymsyms ja puol yheksän aikaa seisotaan Klamydian keikalla eturivissä. En osaa ees kuvailla sitä keikkaa sanoin. Se oli jotain niin asenteellista ja mahtavaa. Ja kaiken päälle turvamiehen (taisiis.. nainen se kyllä oli) suosimana saatiin rumpukapula jonka Miisa otti mukaansa Kouvolaan, koska vuodatti vertaan sen kapulan takia JA pystyy luultavasti pitämään siitä 666 kertaa parempaa huolta, kun minä!



Sunnuntaina meikä lähti sitten himaan ! ja uskomatonta mutta totta, mun porukat raahautu sen n. 100 km meiltä tonne Tuuriin hakemaan muo, joten ei tarvinnut maksaa mitään siitä, että matkaan kämäsellä linkalla Poriin!
Oli kyllä ihan huippuu, kiitokset siis Miisalle ja hänen porukoilleen tästä hupimatkasta !

________________________________________________________

Tänään oon sitten tehnyt taas jotain hyvin yllättävää! Päätinpäs nimittäin käydä ottamassa taas reiän naamaani. Ja rauhoittaakseni teitä (ja itseäni) niin ei, en aio ottaa niitä enempää. Ehkä joskus tulevaisuudessa vaihdan jotain, mutta juuri nyt oon enemmän, kuin tyytyväinen tämän hetkiseen peilikuvaan.



Tadaa! nenäkorun siis kävin ottamassa ja pakko kyllä sanoa, että tuo jopa tunnahti jossain. Ei toki niin, että jotenkin sanoisin kivun olevan sietämätön tai mitään, muttasiis, kuitenkin. Tuo huulilävistys ei meinaa tuntunut sillon oikeastaan missään, kun sen kävin ottamassa.

Muttajoo, eipä mulla muuta, tää oli tällainen "pika"postaus. Kiitos näkemiin !

2 kommenttia:

  1. Ei vittu, ''Illalla pelasin Miisan ja sen systerin kanssa jotain kauhupeliä'' :D

    ...Se oli kamala peli.

    VastaaPoista