perjantai 7. syyskuuta 2012

Rappiolla on hyvä olla





Vuoden vanhoja sadekuvia koska olen laista enkä jaksa kaivaa kameraani ja mennä ulos kuvaamaan. eikä siellä ole just nyt noin hienoa sadetta.

Viikonloppu aluillaan. Janita on buukannut itselleen hieman jotain ohjelmaakin. Clarissa on ainakin tulossa tänne yöksi. Ja pääsen vihdoin hakemaan postitoimistosta (eli asimies-pisteeltä...) mun jo yli vuoden haluamani sex pistols-paidan. Kyllä, sain vihdoin aikaiseksi tilata sen. Pitäisi myös ensiviikolla käydä katsomassa muuan hiusliikkeestä pidennyksiä itselleni. hmmm, kiintoisaa.
 
Meillä oli tänään joku yleisurheilu päivä. Ette toki arvaa kuinka helpottavaa on tietää, että toi oli mun viimeinen yleisurheilupäiväni, mikäli en jää luokalleni.. Mikä niin satavarmana ei muuten tule tapahtumaan, siitä oon enemmän, kun varma.

Eikai mulla sitte muuta ollutkaan, tää oli vaan tällänen pikanen ennen-viikonloppua-päivitys. Kera jättikuvat. Viettäkäähän hauskaa viikonloppua kaikki lukijani mun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti