torstai 6. syyskuuta 2012

sometimes I feel like I'm beatin' a dead horse

KYSY TÄÄLLÄ!!

Heippa! Ajattelin tässä laukoa hieman faktoja bloggaamisestani, kuulumisistani ja miksi olen ollut niin paljon postaamatta. Se ei todellakaan johdu siitä, että joskus tuntuu vaan siltä, että kirjoittelen itselleni. Kyse on ihan jostain muusta.

Syy siihen miksi en ole paljoa postaillut, on ollut aika yksinkertainen; ei ole vaan ollut sellainen fiilis. Mun motivaationi tähän on totaalisen kuollut juuri tällä hetkellä. Se saattaa johtua elämäntilanteestani, fiiliksistäni yms. kliseisestä ulosteesta, ja mitä ilmeisimmin johtuukin. Pyydän siis anteeksi sitä, että olen ollut paljon postaamatta ja mahdollisesti tulen jatkossa olemaan. Käyn blogissani kuitenkin päivittäin, tsekkailemassa mahdollisia kommentteja yms. Uskokaa tai älkää, ne piristää kummasti päivää.


ömblömblöö normaalinnäköinen en tykkää

Viimeviikko oli aika normaali. Kävin koulussa normaalisti. tulin kotiin normaalisti. en laittanut hiuksiani ollenkaan mitenkään. sain ne hyvään kuntoon lyhyessä ajassa. en 
käynyt varmaan kertaakaan lenkillä.

Tää viikko on jo melkein takana! ainakin koulun osalta. En ollut tänään koulussa ollenkaan, koska kävin neurologilla Porissa. Sieltä mut määrättiin egg-tutkimuksiin (jotai aivokäyräjuttuja) ja laitettiin lähete Tampereelle nuorten univaikeuksiin erikoistuneelle lääkärille. Toistaiseksi mulla ei kuitenkaan epäillä narkolepsiaa tai epilepsiaa. Ja toivon totisesti ettei mulla ole kumpaakaan.



Värjäsin taas hiukseni eilen. ja nää on taas ruhtinaallisessa kunnossa. Kosteussuihkeeni on pian loppuun kulutettu. Mutta oon tyytyväisempi, kun vähään aikaan. Vihdoinkin saan taas olla onnellinen ja BLONDI. Note to self; älä ikinä värjää enää pois blondeista. IKINÄ.

Oon päättänyt, etten tee kysymyspostausta, ennenkun oon saanut yli 10 ihmistä kysymään jotain. Kuten oon jo ennenkin sanonut tyhmiä kysymyksiä ei olekkaan. Tiiän että moni käy tsekkailemassa sitä postausta, koska se on luetuimpien postausten joukossa, mutta jättäkää toki kysymyksenne sinne myös! Olisin enemmän, kun kiitollinen.

Okei, eiköhän tää postailu ollut tältä päivältä tässä. Heippa!

2 kommenttia: