tiistai 18. syyskuuta 2012

(Tr)lolled

Joo, kuvasin tässä kysymyspostauksen ekan osan, mutta lataan ne blogiin sitte, kun oon saanu toisenki osan kuvattua. multa tosiaan loppu kamerasta muisti ja itteltäni kärsivällisyys. Lisäksi porukat tuli kotiin ja teen mieluusti tän sillon, kun ei oo porukkaa täällä, niin ei ainakaa kukaa ihmettele, kun puhun ittekseni ja sitte en joudu puhuun sillee hiljaa, niin ettei kukaa saa mitään selvää!

ostin afroditesta viimeviikolla itelleni tollaiset kuituhiuspidennykset ja joo, no kyllähä niistä huomaa, ettei ne oo aitoa hiusta, mutta ei ne niin pahat ollu, mitä ensin aattelin. ja hintakin oli vaa semmoset 15 euroa.

Nojoo, mutta ei mulla oikeastaan oo muuta. olin eilen siellä eeg-tutkimuksissa ja khald toivon kyllä etten enää joudu semmosiin. Mun lääkärini oli tosi kiva, mutta ne kaikki tarrat ja teipit ja aineet mitä on vieläkin mun hiuksissani ja inhottavat vilkkuvat valot ymsyms..

okei, nyt jatkan tästä iltaani kera leffat ja kera TYLSYYS!

4 kommenttia:

  1. Hmm, itteä hieman aina huvittaa nuo pidennykset.. Miksei ihmiset tyydy siihen, millaiset hiukset niillä on? :/ Jos haluaa pitkät, kasvattaa niitä sitten vuosia, tai jos haluaa lyhyet, pysyy lyhyissä... Ei hiuksia pitäisi vaihtaa niin kuin vaatteita, vaikka toki uutta saa kokeilla ja vanhoja säätää. Ja eikös se ole hieman epämukavaa kiinnitellä jotain lisäjuttuja? En tiedä, kuulostaa omituiselta. :D Oma mielipide.~~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noh, mielipiteensä kullakin. mä en itse rupea odottamaan viittä vuotta, että nää mun hiukseni on taas pitkät, kun menin ne 2 vuotta sitte hetken mielijohteesta vetää melkeen ihan siiliksi. ja eihän toi nyt mitään hiuksien vaihtamista varsinaisesti ole, jos mulla olis eri värisiä peruukkeja se olis sitte asia erikseen... Ja no, eipä noi ainakaan mun mielestäni ole epämukavat, tuskin mä niitä pitäisin, jos ne häiritsisivät muo.

      Poista
  2. Peruukitkin on täysin ok. Minulla in kaveri, joka vaihtaa hiustyyliä kuin housuja erilaisilla pidennyksillä, peruukeilla yms. Ja miksei saisi? Mikäs ihme siinä on, että vaatteita saat vaihtaa päivittäin mutta hiustyylin pitäisi olla se ja sama koko ajan?

    Itse diggaan ainakin pidennysklipseistä; saan niillä halutessani raitoja hiuksiini, jotain täysin erilaista tyyliä kuin normaalisti. Nyt eletään 2000-lukua, ei enää tarvi pitäytyä siinä yhdessä ja samassa tyylissä vuosia ;). Itse haluan pitää hiukseni pitkinä, mutten näe mitään pahaa, päinvastoin, ihmisissä jotka pitävät omat hiuksensa lyhyempinä ja pitkät hiukset halutessaan käyttävät klipsejä. Onnekkaat he; heillä on tuhat tyyliä yhden hinnalla.

    VastaaPoista
  3. Samaa mieltä ylemmän kanssa, ja sitäpaitsi kaikilla ei edes kasva se oma tukka nimimerkillä kohta 4 vuotta hiusten pitkäksi kasvua odotellut ihminen. :) Kivalta näyttää sun tukka tässä!

    VastaaPoista