lauantai 13. lokakuuta 2012

materialistin märät päiväunet

Oliskohan mun vihdoinkin aika lopettaa tää blogihiljaisuus ja alkaa taas kirjottelemaan normaalisti. Mulla ei vaan yksinkertasesti oo ollu mitää kerrottavaa. tai olis varmaan ollut, mutta oon tainnu olla vaan liian laiska alottaakseni postauksen naputtelua.

Oon tehnyt jotain, mitä muuten kelasin, etten ikinä tuu tekemään - värjäsin hiukseni pois blondista. Joskus muistaakseni kirjoitin blogiini, etten ikinä tee sitä. ooops! ikinä ei pitäis sanoo mitään tollasta, aina joutuu perumaan puheensa. kuitenkin, tässä ompi lopputulos:


Moni tuli kysymään multa, että aionko pitää tän nyt turkoosina vai mitä tulee tapahtumaa ja mun on kyllä pakko sanoa, etten tiedä mitä tulee tapahtumaa. ehkä pidän turkoosina, ehkä värjään jollai toisella värillä.

Kävin tänään myös porissa ja päätin tuhlata kaiken käteisen, mitä mulle oli lompakkoon kertynyt. Hyvä Janita, hienoa. Kerronpa ostoksista mielummin kuvien kautta, ehkä se on hiukan tähdellisempää, kun kuitin ylös kirjaaminen... sure it is.



Tänään joku söpö lapsi tuli kysymään multa ihan ihmeissään, että miten oon saanu värjättyy tukan tän väriseks. En yleensä ees pidä lapsista, mutta tossa tilanteessa en voinu olla hymyilemättä :D Ton jälkee itseasiassa yks nainenkin tuli kysymään millä värillä oon värjänny hiukseni. Oon yllättynyt siitä, etten oo saanu tän värivalinnan takia mitään muuta, kun positiivista palautetta.

Mutta nyt ehkäpä alan väsäämään jotain uutta banneria itelleni, ehkä joskus tulevaisuudessa. ehkä ei silloinkaan. Ehkä lopetan. 

2 kommenttia: