maanantai 15. lokakuuta 2012

Ooops!

Uus viikko tais just pyörähtää käyntiin. tajuanko sitä? en.
Oon ihan totaalisen pihalla tästä ajasta. Lueskelin just päiväkirjaani, mitä oon alkanut tasan vuosi sitte kirjottamaan, ja mietein elokuussa rustatuissa merkinnöissä millä helvetillä jaksan odottaa syyslomaan asti. No hei, se on ensviikolla.
Ja lolwut, pian on hei marraskuu. hetikohta siitä on joulukuu ja oops, sen jälkee vuosi 2013 voi alkaa, ja meikäläisen täytys alkaa sillo hakemaan tuhanteen eri paikkaan. Kuinka monta paikkaa mulla on tällä hetkellä mielessä.. yks täysin varma, tuhatsata epävarmaa..
 


Koulupäivä meni kohtalaisen nopeesti, nukuin jopa vain kahdella tunnilla ja sain jotain kokeita, mistä tuli jopa hyviä numeroitakin! oon aika yllättynyt, että tähän mennessä oon saanut vaan hyviä numeroita kokeista (miinus yksi hylätty.....), vaikka tuntuu ettei mun päähäni olis uponnu kerrassaan mitään ikuisuuden pituisilta oppitunneilta. Huomaan olleeni väärässä.

Blogin suhteen mulla ei ole suunnitelmia. mulla olisi kysymysvideot valmiina, muokkaamattomina ja lataamattomina, mutta nyt oonkin enemmän sitä mieltä, että säästän teidät siltä karulta materiaalilta, ja teen raa'asti vaan teksti- ja kuvatäytteisen postauksen. Ehkä tällä viikolla, ehkä syysloman jälkeen, who knows.

Mutta nyt mun täytyis saada pari ihmistä kiinni ennenkun voin lähteä "rauhaisalle" iltalenkilleni. heippa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti