keskiviikko 14. marraskuuta 2012

A tout le monde

Isä lainasi mulle tänään kirjastosta kaksi kirjaa, koska olin itse liian laiska mennäkseni sinne koulun jälkeen. Ja se nyt kävi siellä muutenkin. Kai palauttamassa viimekuussa lainaamiaan sotakirjoja. Tai sitten ne oli lainattu viimevuonna.
En oo lukenut pitkään aikaan. Mutta nyt oon taas siitä innoissani. Molemmat kirjat liittyvät The Doorsiin. En muista, koska olisin lukenut jotain muuta, kun musiikkiin liittyviä kirjoja.

Oon alkanut kutomaan itelleni kaulahuivia. Koska en osaa muuta, mutta haluan kutoa. Sittenpähän voin ylpeillä kaikille, kun kenelläkään muulla ei oo samanlaista. Ette saa ostettua semmoista mistään. HAH! kaikkine virheineen ja epämuodostumineen se tulee olemaan paras kaulahuivi ikinä.







Tää kuva otettiin elokuussa. Samana päivänä, kun otin nenääni lävistyksen. Oli niin lämmin, että istuttiin Clarissan kanssa ilman takkeja, sillan alla ottelemassa toisistamme kuvia ja pelkäämässä, että autot ajaa meidän päältä. Niin perus. Ja huomatkaa, kuinka pitkät hiukset mulla vielä tässä on. Niistä on lähtenyt pituutta surullisen paljon. Oma vika.

Mulla on muuten melkein 70 lukijaa. Varmaan ylikin, jos lasken noita anonyymejä lukijoita mukaan. Kivaa. Vielä viimevuonna mulla oli tähän aikaan 6 lukijaa. ehkä. En edes viimevuonna tienny tähän aikaa, että jaksaisin pitää tätä blogia yli vuoden. Ja kesällä suunnittelin laittavani tän kokonaan pois. Ja syksyllä. Nyt haluan nähdä kuinka paljon saan lukijoita, kuinka kauan jaksan kirjottaa. Kirjoitanko tätä vielä 20 vuotiaanakin? Toivottavasti en. Toivottavasti olen silloin jossain hienossa paikassa, istumassa silmät kiinni, kuuntelemassa hyvää musiikkia ja mun ympärilläni on hyviä ihmisiä, jotka nekin kuuntelee sitä hyvää musiikkia. Kaikilla on silmät kiinni.

2 kommenttia:

  1. Tykkään sun blogista ihan mielettömästi ja oot muttenki tosi mieletön ihminen :)) Sulle ois award :) http://hattivattipilvet.blogspot.fi/2012/11/award.html

    VastaaPoista