keskiviikko 21. marraskuuta 2012

keskiviikkoa ja inkkarimusiikkia

Inkkari musa on parasta. oon kuunnellut sitä koko päivän. Oon varma, että mun nimi tarkoittaa inkkarien kielellä jotain. Tulee mieleen, kun leikittiin Clarissan kanssa keskiaikaisia leikkejä. Muo ärsyttää, että eka luokkalaiset tulee kouluun korkkarit jalassa. ei ne voi leikkiä niiden kanssa. Typerää.



Tänään on ollut sellainen päivä, että olisin voinut jättää väliin. Nukkua vaan koko päivän. Oon vieläkin ihan tiistaissa. Nukuin yön tosi huonosti. Pelkotiloja ennen nukahtamista. vihaan vihaan vihaan. Onneksi isä toi tänään kaupasta hyvää aurinkomehua ja lihapiirakoita. meillä on turkkilaista jugurttia, mikä on maailman parasta! en yleensä edes tykkää vanilijan makuisista jutuista. se on niin tylsä maku.

Toivon, että huomenna olisi parempi päivä. Nykyisin tuntuu siltä, että kestän maanantai päivän kohtalaisen hyvin. Tiistai menettelee. Keskiviikko on jo aika tuskaisa. Torstaina en jaksaisi edes avata silmiäni. Perjantai on lempparipäiväni. Ja viikonloppu on poikkeuksetta lähes aina rentouttava. Ja sitten se kierre alkaa alusta.
 


Pari viikkoa sitten olin Sannan ja Hittavaisen kanssa metsässä. Ei ole rennompaa, kun olla sateella fretin kanssa metsässä. Hittavainen rypisti korviaan söpösti, kun se upotti päänsä veteen. Ja kähisi iloisesti, kun sai kaivella omaa luolaansa.

Pääsen tänäviikonloppuna vahtimaan Hittavaista Clarissan kanssa. Aiotaan syödä paljon. Ja katsoa elokuvia. Olisipa jo viikonloppu ja loppuis tää typerä viikko.

Loppuun vielä eeppisiä koevastauksia part. 1. En tainnut saada pisteitä tästä vastauksesta... Hienoa Janita.



mulla ei ihan oikeasti ole noin paskaa käsialaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti