torstai 8. marraskuuta 2012

Lady Grinning Soul

Tänään on ollut outo päivä. Osallistuin ensimmäistä kertaa koko vuonna liikunnan tunnille. Kaduttaa, että just silloin, kun olen onnistunut telomaan polveni (tai enhän mä sitä oman käden kautta telonut. mutta se oli hulvatonta) ja päätän, että en mene tunnille, että se paranisi, niin pieni ääni pääni sisällä herää. liikunnastakin voi saada ehdot. Kuuntelin pientä ääntä. Taas. Se pilaa aina kaiken.



Oon kuunnellut lähipäivinä Dingoa. ja Doorsia. Oon syönyt pähkinää vaikka oon sille allerginen. muttakun se on niin hyvää.... Mun pitäisi saada jo uusi banneri aikaseksi. mutta kun en millään jaksaisi. Haluan isomman ja paremman läppärin. Nyt sekin on tunnustettu. Silja antoi mulle tänään kivan Michael Jackson-julisteen. Tahdon sen seinälle heti. Ehkä saan jotain noita paskoja enenäänkuunteletätäbändiä-julkkia pois.

Tykkään tällä hetkellä hiuksistani. Vielä eilen itkin sitä, kun näistä on lähtenyt niin paljon pituutta. Ajattelin taas nähdä sen ikuisuuden hiuslakattoman ja -kuivaimettoman vaivan, ja antaa näiden kasvaa. En osaa kuvitella itseäni lyhkäisillä hiuksilla. Vaikka salaa tykkäänkin lyhkäisistä hiuksista. Myös itselläni, mutten vaan ikinä totu niihin. Ja haluan sen hiustyylin, mistä olen haaveillut jo kaksi vuotta.




Mun äidinkielenopettajani tuli tänään sanomaan, että pitää hirveesti tästä kuvasta. siinä on kuulemma jotain elämää suurempaa. Ihan sama mitä siinä on, mutta tykkäsin kehusta. Tänään on ollut muutenkin ihan hassu päivä. Kuten jo taisin mainita. En tiedä onko tää ollut hyvä vai huono päivä. Huono siinä mielessä, että unohdin kaikki korut kotiin. Että mulla oli tänään ihan tyhmät vaatteet. Että osallistuin sille typerälle liikkatunnille. Että unohdin palauttaa Clarissan muistitikun.

Pian menen lenkille. En ole ollut lenkillä kahteen päivään. Nyt ryhdistäydy Janita.



eilisen tsätin ehdottomasti paras kohta. nauran vieläkin ihanille naisilleni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti