sunnuntai 18. marraskuuta 2012

päivittelyä + award !

Sunnuntai. Mulla ei ole just tällä hetkellä mitään kuvia tarjota muuten kyllä varsin kivasta viikonlopusta. Muistan, kun torstaina "meen täytyy ottaa sitte kuvia viikonloppuna" "joo". kuinka monta kuvaa on? nolla. hienoa.



Tuntuu siltä, että olis ollut pitkä loma. Etten olis ollut koulussa ikuisuuksiin. ja tuntuu, että viime viikon maanantaista olis ollut ihan tajuttoman pitkä aika. Oon muutenkin kaikesta ihan sekaisin. en yhtään tajua, että on marraskuu. MARRASKUU. pian on joulukuu. odotappas vaan. pian on vuosi 2013.

Tuntuu, etten saa nyt enempää naputeltua tähän. joten siirryn siihen haasteeseen, minkä Pinja mulle laittoi. ja tuttuun tylsään tapaani, en jatka tätä. saatan päätökseen. Ja lupaan, että tämä on tän kuun viimeinen haaste. kunniasanalla.



1. Oletko tyytyväinen elämääsi tällä hetkellä, perustele ?
- Olen aika tyytyväinen. Koska taidan pitkästä aikaa olla oikeasti onnellinen. Seurustelen, mulla on tosi paljon hyviä kavereita, mulla on musiikki, olen nuori, olen vapaa ja oon oppinut unohtamaan kaiken entisen paskan.

2. Oletko rasisti joitakin etnisiä ryhmiä tai seksuaalivähemmistöjä kohtaan?
- En ole. Meillä on Clarissan kanssa sellainen intia-läppä, mutta kumpikaan meistä ei oikeasti mitenkään syrji intialaisia tai kiertäisi niitä kaukaa, jos tulisi kadulla vastaan. Suhtaudun avoimesti ja ennakkoluulottomasti kaikkiin ihmisiin.

3. Mitä mieltä olet koulukiusaamisesta?
- En todellakaan ymmärrä sitä ja vielä vähemmän ymmärrän ihmisiä, ketkä haluavat pilata toisten elämän, jos itsellään on vaikeaa. Karma kyllä näyttää.

4. Löydätkö itsestäsi enemmän hyviä vai huonoja puolia?
- Sekä että.

5. Pidätkö ruuasta?
- Pidän ja en. En pidä syömisestä, mutta ymmärrän, ettei ilman ruokaa voi elää.

6. Millainen ihminen on sinun mielestäsi kaunis? Mitkä ovat sinun kauneus ihanteesi?
- En osaa selittää. Tää kuulostaa aika kliseiseltä, mutta mun mielestäni kaikissa ihmisissä on jotain kaunista.

7. Oletko facebook addikti?
- Valitettavasti kyllä joo.

8. Mikä asia saa sinut tuntemaan, että olet elossa?
- Hyvä musiikki ja hyvä seura, hienot hetket, kauniit maisemat, kesä, kivat löydöt kaupungilla, inside läpät, hyvät leffat, nauraminen, itkeminen, hyvät kirjat, jäätelö, finnkinon popparit, auto matkat ja matkustaminen yleensä, yökyläily, keikoilla käyminen, kesäsade, ukkonen ja salamat, hyvät muistot ja moni muu.

9. Kuka on elämäsi tärkein ihminen?
- Mulla on muutama todella tärkeä ihminen. Mutta kaikki he kyllä itse tietävät, että kuuluvat tähän, ei mun tarvitse tähän nimiä heitellä.

10. Mitä pelkäät eniten?
- Yksin jäämistä, pimeää, hämähäkkejä, ahtaita paikkoja, ilmapalloja, lumiauroja ja kuolleita eläimiä.

11. Pidätkö suklaasta?
- Joo. Pirkan se mansikkajugurtti-täytesuklaa on parasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti