tiistai 20. marraskuuta 2012

waiting for the sun





















Ensin sitä, että pitäisikö tehdä jotain, kun huone on tässä kunnossa.. uskokaa tai älkää se 
oli puti puhtoinen, ennenkuin Clarissan synttärit päätettiin viettää mun huoneessa varsin hauskassa seurassa. ja sekin oli perjantaina.



Typeriä piripää naamakuvia. siinä teille. Tää päivä on ollut tylsä. Tiistai. Tiistait on aina tylsiä ja niiiin pitkästyttäviä. Koitin tänään nukkua selälläni koulun vessan lattialla. Taisi olla virhe, kun selkä on nyt enemmän, kun kipeä. Tarvin henkilökohtaisen selänhierojan, joka seuraa muo joka paikkaan mihin tarvii. Mistä sellaisia saa?

Mulla on ihan hirveesti joululahjatoiveita mielessä tällä hetkellä. En tiedä odotanko joulua, vai sitä että pahin hyysäysvaihe on ohi. Koska nyt se on vasta alkamassa. Mitä ostan, mitä toivon, mistä revin rahaa, entä jos mun lahjoista ei tykätäkkään, mitä jos tilaan jotain netistä ja tilaus viivästyy, mitä jos meteoriitti tippuu päälleni kun olen jouluostoksilla.. Vihaanvihaanvihaan joulustressiä. Se tulee joka joulu. entä jos unohdan ostaa lahjan jollekkin, joka kuitenkin ostaa lahjan mulle..
 
Clarissalla on leikekirja. Mimmillä on leikekirja. Joten mäkin halusin semmoisen. Etsein jonkun vanhan vihkon käsiini ja ristein sen leikekirjaksi. Oon silponut melkein kaikki suosikki- ja soudilehdet. Oon lukenut Riders on the stormia. Aion käydä uusimassa lainan, kun se menee vanhaksi. uusin niin kauan, kunnes saan sen itselleni.






Tein isäinpäivänä muuten ruokaa. Se oli tosi hyvää. Iranilaista jauhelihapataa ja suklaavaahtoa. Musta se ei kyllä ollut yhtään vaahtoa. Mutta ihan sama. Nyt menen suihkuun ja ehkä luen huomiseen bilsan kokeeseen. Olin viimeksi kolme viikkoa sitten tiistaina koulussa. Tuntuu hassulta.

4 kommenttia:

  1. Huuu, onneks aloit puhumaan lainoista, oisin muuten unohtanu uusia mun lainat, jotka vanhentuu tänään! :--D

    VastaaPoista
  2. Toi huone näyttää siltä kun oisin just käyny siellä xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska en oo siivonnu sitä sen jälkee ko lähit :D

      Poista