sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Isä on nyt osa jumalaa



Tää viikko meni nopeasti. oon ulkona todellisuudesta. Maanantaina olin sitä mieltä, etten ikinä jaksa tätä viikkoa. Tet-harjoittelu makuunissa. siivoilua. moppausta. pölyjen pyyhimistä. subissa ja hesessä ruokailua. Bussi-matkoja. Leffoja. Yökyläilyä. Kirppareita. joululahjaostoksia. lunta.
Tommy kävi perjantaina Porissa. Työnantaja käski mennä ekstra-pitkälle tauolle. Sopi mulle täydellisesti. Päästiin aikaisin pois. sain ostettua ihan kaikille joululahjat. jäi vielä 10 euroa ylikin. Mutta käytin sen suosikkiin. niin siihen viimeiseen. Rakastuin kun siinä oli vanhan näköisiä sivuja ja juttuja. laitoin niitä seinälle.


 Oon koittanut kahtena iltana peräkkäin katsoa napapiirin sankareita. Koska se on hyvä, mutta olen aina nukahtanut kesken. Heräsin yöllä "on meillä stereot, televisio, mikroaaltouuni ja videonauhuri"-biisiin mikä soi siinä introssa. en ollut herännyt edes lopputeksteihin. ja sitten mun seinälle laittama juttu John Lennonin kuolemasta alkoi karmimaan. puoli neljän aikaan yöllä. "Isä on nyt osa jumalaa". 

Egotripin "unihiekkaa" on maailman ihanin biisi. Se on mun suosikki tällä hetkellä. Kuuntelen sitä ja imuroin huoneen.

4 kommenttia:

  1. WÄÄÄÄÄ ;___________________; sun seinät♥!!! ja mistä oot hommannu ton Jim-julisteen? IHANA, KUOLIN ;_;♥!!!! ja vitsi toi on hieno kuva susta! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua kiitos ihana ♥ ! hommasin sen yheltä kirpparilta porissa. siellä on ihan vitusti tommoisia isoja julisteita.

      Poista