perjantai 21. joulukuuta 2012

jos tuntisit mun mieleni, mun ajatukset ja sieluni


Olen kuunnellut apulantaa. oon ollut vihainen. surullinen. sekaisin. hämilläni. iloinen. tosi iloinen. nauranut. kuunnellut inkkarimusaa.
Sain tänään postissa maailman ihanimman kirjeen. ja Emilia piirsi musta kuvan ja se oli upea. Emilia on taitava.

Tänään kun lähdin koulusta niin Hennan huivi jäi mun kaulaani vahingossa. Ehkä salaa unohdin sen. Palautin sen kyllä kiltisti. mutta jouduin lainaamaan hennan isoa hupparia, koska lenkki. Henna sanoi että näytin noidalta se huppari päälläni. Muistan, kun muo sanottiin 7-luokalla noidaksi. koska kuulemma nauroin noitamaisesti. Korostin sitä piirrettä entisestään. Muut eivät tajunneet kun en ollutkaan loukkaantunut. En kyllä varmaan enään naura noitamaisesti. harmi.




Huomenna on joulujuhla. ja sitten alkaa loma. Ainiin ja saan todistuksen. Vähän ehkä hermostuttaa. Bilsan numeron olisi pitänyt nousta.
Mun äidinkielen aine palautettiin tänään. Sisko oli piirtänyt siihen hittavaisen kuvan. Kuinka yllättävää. Pidin aineestani. Ja en oo vielä pakannut kaikkia lahjoja.


Kello on nyt vähän yli yksi. Tänään pitäisi tulla maailmanloppu. Oon liimannut To do-listan mun yöpöydän oikealle sivulle. näen sen siitä joka aamu kun herään. Vähän taas pännii kun oon saanut kuvia vaan itsestäni tähän postaukseen.



Pian tää vuosi on ohi. Onneksi sitä ennen on joulu. ja uusivuosi. Haluan uuden lyhdyn huoneeseeni. Oon varma että vanhaa vaivaa jokin. Eilen illalla kun menin nukkumaan se kolisi yksinään. en tykkää. Halaun vaihtaa sen pois. En halua että se enää on mun huoneessani.

Oon suunnitellut kesää aika paljon. Ja sitä miten säästän rahaa siihen. En halua olla kesällä rahaton. Tai ainakaan täysin pennitön. se saattaisi ärsyttää. ärsytti ainakin viimekesänä. ja edelliskesänä. paljonkin.




2 kommenttia: