keskiviikko 5. joulukuuta 2012

sytytä mun valo tai jotain muuta vastaavaa

Kuuntelen pink floydia. se on niin ihanaa ja rentoa. en ikinä kyllästy The division bell-albumiin. se on aina yhtä ihana. Tänään on muutenkin ollut hyvä päivä.



Kuvailin tänään. Itseäni. Erilaisia ilmeitä ja kuvakulmia. Joskus vielä pakotan jotkut kaverit kuvaamisen kohteiksi. Mulla on niin sata ideaa mitä en voi toteuttaa yksin. Yritetty on. Ei toiminut. Oon haaveillut hirveästi septumista. en varmaan ikinä tuu hankkimaan sellaista. tai ehkä sittenkin. joskus.


    
Ette usko kuinka paljon toi poison seinälläni ärsyttää. muttakun ei ole julistetta korvaamaan sitä. enkä halua kaljua länttiä seinään.
Tänään pääsin kolme tuntia aikaisempaa koulusta. Kävin Porissa. Rakastuin äkkiä suklaapirtelöön. ennen vihasin sitä. Kävin Helmin kanssa lenkillä ihan kahdestaan ja oli hurjan kivaa. Helmi hyppi kiveltä toiselle. ja juoksi mun kanssani. ja koitti varastaa hanskojani. Kotona join aurinkomehua.


En malta odottaa viikonloppua. Enkä huomista. Koska huomenna tulee tuntematon sotilas ja Rokka on paras. Muistan itsenäisyyspäivän millon en voinut katsoa tuntematonta sotilasta. olin hirveen vihainen. Ehkä oon joskus vähän kaavoihin kangistunut.


kevät talvelta. muttakun halusin saada kuvan Helmistä. toi valkoinen karvanen on Caraaa

Pink Floyd jatkuu. Ja huomenna saa nukkua pitkään ja mennä heti herättyään lenkille. ihanaaaa.

6 kommenttia:

  1. En tiiä kuvittelenko vaan, vai ootko kehittyny silmissä näiden parin viimepostauksen aikana (tekstein ja kuvin). Tykkään kamalasti. Noi "fiiliskuvat" missä on toi julisteseinä ja sinä on jotenki tosi kiehtovia. :3

    VastaaPoista
  2. sama ongelma tuon poison julisteen kanssa :D

    VastaaPoista