lauantai 19. tammikuuta 2013

hän on aika sika, tuo ihminen


Heräsin yhdetätoista. tuntui että olisi ollut aamu. Yöllä näkyi tähtiä ikkunasta.
uskalsin katsella niitä pitkään. en pelännyt että joku tulee seisomaan ikkunan luokse.
En pelännyt sitä miestä ketä unihalvauksissa seisoi mun sänkyni vierellä. ja kuiski.
Aamulla olin hetken tosi sekaisin. söin mysliä. ja tongein vessanpöntöstä
jotain kulmakarva harjaa. yök. Älkää kysykö miten se päätyi sinne. 


Tylsyys ja hardcore superstarin uusi musiikkivideo on aika huono yhdistelmä.
Apulanta on mun uusi rakkaus. Tein kahdeksannella runoanalyysin apulannan
pakkomielle- biisistä. sain siitä analyysistä hyvän numeron.
Opettaja sanoi muo lahjakkaaksi. Mun äikän opettajani on ihana. 


Kuuntelen kappaleita mitä kuuntelin viimekesänä. Se saa mut ehkä vähän surulliseksi.
Viime kesä oli kiva. ja outo. ehkä vähän kamala jossain vaiheessa. Mutta
Miisan kanssa oli aina parasta. Ensikesästä tulee mun elämän paras. Lupaan sen.
Sanoin Emiliaa gorillan poikaseksi. naurattaa. Hän kielsi muo laittamasta yhtään kuvaa tähän
postaukseen. En totellut. oon tosi rebel. 

2 kommenttia: