tiistai 22. tammikuuta 2013

hei löytäisitkö avaimen


Olin tänään verikokeissa. se nainen ketä tunki piikin mun käteeni
oli typerä lehmä. anteeksi. mutta en pidä hänestä. Hän ei osannut
kai työtään. Kadutti että edes olin saapunut paikalle.
Toivottavasti se nainen kokee joskus itse yhtä miellyttävän veri-koe
tilanteen.  Ja toivottavasti hänetkin toimenpiteen jälkeen pakotetaan
juomaan lämmintä vettä ja istumaan sydänkäyrä-tutkimus huoneessa kun ventovieraat
katsoo oudoksuen. Joskus toivon että olisin näkymätön.

Koulussa näin keltaisia raitoja sinisessä lattiassa. ne luikertelivat ja pyörivät
yököttävästi. En mennyt syömään koska oksetti. Mut käskettiin terk-
karille ja hän sanoi minulle että lähde kotiin. Pääsin kolme tuntia
ennen kuin olisi pitänyt. Kotimatka oli kamala. Taivaan olisi kai pitänyt olla
sininen mutta mun silmissäni se oli vihreä. Lumen olisi kai pitänyt olla valkoista
mutta se oli punertavan oranssia tai keltaista. Välillä näin vain mustaa.
Lähetin Emilialle viestin ja aurinko lämmitti mun selkääni. olo parani vähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti