keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Kun hassusta tulee pelottava


En myöhästynyt tänään koulusta. Tänään oli taas puoli kymmenen aamu. Join teetä. Mun maustamaton jugurtti maistui ihan piimälle. en tykkää piimästä. Meinasin nukahtaa mantsan tunnilla. Pinnistelin. Kävelin kotiin. Koitin piirtää ja turhauduin. Kuuntelin The Rasmusta. Rakastuin taas yhteen biisiin jonka Emilia näytti mulle.  Nukahdin sängylleni. en edes tarkoituksella. Tuntuu etten olisi nukkunut pitkään aikaan. Tuntuu että päivä olisi kestänyt ikuisuuden. Koska tää viikko voisi loppua?



 Menen huomenna kaupunkiin. ja hammaslääkäriin aamulla. pelottaa. Otan kaupunkiin ehkä mun lahjakortin mukaan. Ehkä törsään sen loppuun. Mulla olisi pari kivaa juttua mitä ajattelin katsoa. ehkä ostaa. Kumpa mun housut tulisi jo postissa. Pelkään ettei ne sovikkaan mulle. sitten suutun. Haluan kuvata huomenna. En tiedä vielä mitä. on kylmä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti