tiistai 15. tammikuuta 2013

multa lähtee järki mutta ehkei se haittaa



Tämä päivä oli kiva. Kuuntelen apulantaa ja olen niin rakastunut tähän. Yleensä kuuntelen apulantaa vaan kun olen surullinen. nyt en ole. Joidenkin ihmisten jutut naurattaa ja hymyilyttää. liikaa.
Me otettiin taas Clarissan kanssa kuvia. Ja Carakin tuli meille käymään Clarissan mukana. Ja eilen meidän musiikin opettaja heitti meidät kotiin kun ei jaksettu kävellä ja valitettiin sille. Kaikki aina tarjoaa meille autokyydin. ne ei jaksa kuunnella kun valitetaan liian dramaattisesti ja äänekkäästi. nokun se tie on jäinen eikä ole hiekotettu ja sattuu jalkoihin ja kynsi katkesi. ja hei siellä on kylmä.





Haluaisin että mun teksteihin kommentoitaisiin enemmän. mulla on 77 lukijaa. oon varma että ainakin yksi lukee mun tyhmiä tekstejä. se yksi voisi joskus kommentoida. Muuten olette kyllä tosi ihania. Tykkään teistä.

Menen viikonloppuna siskon asuntoon vahtimaan Hittavaista. Clarissa tuleekin vasta lauantaina. apua. selviänkö perjantai illan. Ainakin voin leikkiä kotoa pois muuttanutta. ha-ha!! teen ainakin ruokaa itselleni siellä. nuudeleita. jooooo.

4 kommenttia:

  1. Minä ainakin luen joka postauksen!:3 Ja pakko sanoo (oot varmaan kuullu tän jo mnonesti ihmisiltä), mut sun tyyli on hirmu ihana! Ja oot tosi kaunis. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooi, kiva kuulla! ja kiitos, ei tuommoista voi kyllä koskaan kuulla liikaa ♥

      Poista
  2. tralallaaa tulin kommentoimaan ! blogisi on ihana♥

    VastaaPoista