keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Neon rain


Hei. eräänä päivänä Janita löysi sakset vessan kaapista. ja rakastui uudelleen hiuksiinsa sen löydön jälkeen.
Mulla ei ollut paljoo muuta kirjoitettavaa. Olin lauantaina kaupungilla. Äiti osti mulle huulipunaa ja katkarapupatongin. Hymyilen niiden takia vieläkin. Kuuntelen neon rainia. rakastuin siihen. Tuntuu vieläkin että olisi 2012. Mulla on kylmä koko ajan. ärsyttää. Juon uskollista ystävää joka aamu. se on melkein parasta teetä mitä olen juonut. 



Oon ollut niin uninen. Mun unirytmi ei kai koskaan palaudu takaisin normaaliksi. Emilia soitti mulle tänään. Me nauroimme. ja puhuimme kaikesta hassusta. ja sitten meidän kummankin piti mennä suihkuun. sekin oli hassua. Menen ensiviikolla Clarissan kanssa Sannan kämppään vahtimaan Hittavaista. Sanna yrittää salaa kouluttaa musta hittavaisen poikasen omistajaa. En varmaan koskaan uskalla ottaa lemmikkiä. Paitsi ilokarhun. sitten kun asun Pariisissa.

Oon innoissani äikän päättötyöstä. Aion tehdä siitä hienon. Mun äikän opettajani on niin kiva. Joskus harmittaa ettei mulla ole enää ilmaisutaitoa. Unettaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti