torstai 3. tammikuuta 2013

running blues

En tiedä mistä kirjoitan. En halua kirjoittaa siitä että nyt on vuosi 2013 ja viimevuosi oli mahtava. Kun kaikki kirjoittaa siitä. ja mulla ei ole varmaan edes kuvia tarpeeks. ja siitä postauksesta tulisi ihan liian pitkä. Mun uusivuosi oli kiva. mun joululoma oli kiva. Tänään oon ollut koulussa. päätä on särkenyt. ja vatsaa on särkenyt. ja selkää. oon allerginen koululle.



Saatiin Clarissan kanssa maailman parhaita valokuva ideoita. Haluan mun veljen huoneen. Koska musta seinä. se on ihana. ja Clarissa on kaunis. Tarvin kameraan jotain lisä osia että pimeessä kuvaaminen on helpompaa. toi oli helvettiä. Otsalamppu säätöä.

Haluaisin taas oppia käyttämään sormuksia. aina unohdan laittaa ne. Clarissalla on aina sormuksia ja kadehdin miten se aina muistaa laittaa ne.




säädän tässä itselleni lamppua ja minulla on tosi hauskaa.
Ostin eilen the doors-leffan. Oonkohan huono fani kun tykkään siitä leffasta. Katsottiin tänään Clarissan kanssa merirosvo radio. Mulla oli tänään tummaa huulipunaa ja taisin rakastua tähän. Oon taas haaveillut septumista. ehkä hankin sen kun mulla on rahaa. ehkä tarvii saada rahaa jostain ensin.

Alan nyt muokkaamaan blogin ulko asua. taas. 

4 kommenttia: