maanantai 21. tammikuuta 2013

tie pelastaa



 Apulanta - Maanantai. Olin vahtimassa Hittavaista viikonloppuna.
Clarissa oli myös. Hittavainen puri minua kerran. vain kerran. Edistystä.
Tänään on maanantai. Se saapui liian aikaisin. Mutta sain äidinkielen aineeni.
Äidinkielen opettaja oli kirjoittanut ihanaa palautetta.
Myöhästyin taas englannin tunnilta. Nukuin taas yöllä huonosti. Näin
kai kamalia unia. Pitäisi alottaa taas uusi unipäiväkirja neurologille. en halua.


Vaihdoin renkaan huuleeni. En tiedä pidänkö tästä enää niin paljon kun kesällä.
Mutta se näyttää kivalta kun hymyilen. Ainakin mun mielestäni.
En oikein tiedä millainen olo mulla on. Tämä päivä on ollut kiva. Mutta
suhtaudun tulevaan viikkoon skeptisesti. enemmänkin pessimistisesti. Pelkään
kokoajan että tulen kipeäksi. meinasin jo tulla viimeviikolla. Unohdin
aamulla mun vitamiinit.


Olen juonut teetä. jo kolme kupillista tänään. Ei enempää. Tänään.
Mulla on ikävä viisasten teetä. En löydä sitä mistään. Kirjoitin eilen
pitkästä aikaa novellia. Ehkä joskus uskallan julkaista niitä
blogiini. Okei suuren suuri ehkä. Oon kuunnellut paria biisiä liian kauan
repeatilla. Musta tuntuu että joku pian suuttuu ja tulee sanomaan. Ihan sama.

nauroin kun luin nuo lihavoidut sanat. Clarissa en halua kesällä teetä ehkä.

2 kommenttia: