sunnuntai 13. tammikuuta 2013

torstai

Haluan kirjoittaa torstaista. koska se oli ihan hassu päivä. haluan kirjoittaa kaikesta kivasta torstaissa.



Muo ärsytti hirveästi kun oli hammaslääkäri. vihaan kun puudutetaan suu ja on ihan kehari olo. puudutettiin. hammaslääkärit pilasivat mun meikkini. suihkuttivat sitä vettä mun naamalleni. meikkasin uudestaan inva vessassa. mutta puudutusaineen teho lähti puolessa tunnissa. se oli kivaa.

Sitten mun piti lähteä kaupunkiin. En joutunut liikkatunneille. bussi kuski hymyili mulle. ja maksoin hänelle vahingossa 10 senttiä liikaa. hän piti kolikkoa koko matkan kädessään ja kun olin lähdössä hän antoi sen mulle. hymyilytti. Kävelin keskustaan. parkkihallista oli tulossa mies auton kanssa. hän pysäytti auton ja päästi mut menemään ensin. hymyilytti lisää. Nainen tappeli liukuovien kanssa. ovet aukesi mulle ja nainen pääsi luikahtamaan siinä samalla ovista ja hymyili mulle. ostin ihanan sormuksen henkkamaukalta. myyjä oli tosi kiltti. Joku rakennusmies hymyili mulle tosi ystävällisesti. ei inhottavasti. mun uutta sormusta kehuttiin. Clarissa antoi mulle Doorsin live-dvd:n. otettiin kuvia ja ne onnistui.

Huomenna pitää taas mennä kouluun. voinko jäädä kotiin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti