lauantai 13. huhtikuuta 2013

mut joka potkun jälkeen täytyi potkijan myöntää, et jalka osui liekkeihin


On ollut vähän nyt hiljaisuutta. Mun päässäkin on ollut hiljaisuutta. Oon tehnyt
terveystiedon portfoliota ja tuntuu ettei se ikinä valmistu. Rakastuin muutamaan
biisiin volbeatin uudella levyllä. Niin ja lakkasin kynnet viininpunaisiksi.
Viimeviikon alku oli kamala. kamala. Clarissa soitti mulle rauhoittavaa musiikkia koulun vessassa. Huomenna menen vahtimaan Hittavaista ja Karemia. Mulla on kasvisnuudeleita  ja makukahvia. On vähän ikävä Hittavaista. En muista koska viimeksi näimme. Sain eilen Nakkilaan kutsun. Pääsykokeisiin. Olin niin iloinen.
Nyt täällä vain sataa. sataa. sataa. tekisi mieli mennä seisomaan tuonne ulos.
Ja antaa sateen pestä kaiken tämän epätietoisuuden kasvoiltani pois. Sitten voisi tulla aurinko.

9 kommenttia:

  1. Voi, kiva tyyli! Ja hyvä musiikkimaku:> !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitos ♥. kävin kurkkaamassa sun blogiasi ja se on ihan hurjan ihana!

      Poista
  2. moi halusin vain sanoa, että oot ihan okei.

    VastaaPoista
  3. Hyaagh, epäreilua, sait sen kutsun jo kolmepäivää sitte, mä sain vasta tänää. :dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii no hyvä että sait sen kuitenkin !

      Poista
  4. oikeesti, oot kaunein.

    +haastoin sut. thihii c:
    http://pieceofthemess.blogspot.fi/2013/04/haasteita-ja-hopotysta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei apua huomasin haasteen ennen tätä kommenttia. thihii. oot ihana!

      Poista