keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Peppi laittoi minulle ihanan haasteen !


Minulla ei nyt ole mitään ideoita mistä kirjoittaisin.
Kovasti kiireitä ja stressiä koulun ja pääsykokeiden suhteen.
Onneksi Peppi laittoi minulle tuollaisen haasteen. Haleja sinulle.


11. faktaa minusta.

1. Haisen ihan mummolta, koska olin meikkikutsuilla ja siellä oli kamalaa hajuvettä.
2. Olen kuunnellut laittoman paljon Haloo Helsinkiä ja Volbeattia lähiviikkoina.
3. Aion joskus muuttaa Pariisiin elämäni rakkauden kanssa.
4. Mulla on yöpöydän sivussa to do-lista jota katson joka aamu.
5. Tahtoisin fretin, mutta en uskalla ottaa lemmikkiä, koska se rajoittaisi menojani.
6. Rakastan unisieppareita. sulkia. helmiä. hippijuttuja.
7. Pelkään aina, että asiat särkyvät pieniksi palasiksi silmänräpäyksessä.
8. Luin tänään muutamien biisien sanoituksia ja huomasin, että olin itkenyt meikkini pilalle.
9. Suosikkivärini on tällä hetkellä viininpunainen ja armeijavihreä.
10. Tahtoisin ruusutarhaan ja Jim Morrisonin haudalle.
11. Katsotaanko huomisen sää?


Pepin laittamat kysymykset.
1. kirppareille vai ostoskeskukseen?
-
 Kumpikin käy! apua, en millään osaa valita. Kirppareilla tehdyt löydöt hymyilyttää enemmän.
2. nukutko pimeässä vai jokin valo päällä?
- Mulla on aina tuo yksi pieni lamppu päällä. Me ollaan joskus puhuttu valot päällä nukkumisesta Pepin kanssa!
3. syötkö punaista lihaa? jos syöt, voisitko jättää sen pois?
- En oikeastaan. Syön vaan jauhelihaa, kanaa ja kalaa. En pysty enään syömään muuta lihaa. En tiedä miksi.
4. rakkain- tai lempivaatteesi, jos on pakko sanoa yksi?
- APUA! Tällä hetkellä kai tuo mun maastonvihreä neulepaita.
5. paras paikka maailmassa?
- Paikka missä kaikki ihanat ovat ja sinne missä voi hengittää ja missä sydän lyö mielellään joka lyönnin.
6. mistä osasta pidät itsessäsi eniten?
- Yksi ihana sanoi minulle kerran, että mulla on maailman kauneimmat silmät. Tykkään niistä välillä itsekkin.
7. luetko paljon kirjoja?
- Tällä hetkellä en. Mutta on sellaisia kausia milloin luen tosi paljon. Kaikkia ihania bändikirjoja.
8. oletko saanut hyviä kavereita netin kautta?
- Olen todellakin. Oon saanut todella ihania ystäviä netin kautta.
9. mihin haluaisit matkustaa?
- Pariisiin! Ihan hulluna. Mutta tahtoisin käydä myös Pohjois-Amerikassa, Austraaliassa, Lontoossa, Amsterdamissa, Ruotsissa, Norjassa ja Venäjällä. Ja Oulussa.
10. mikä soi nyt? 
- Haloo Helsinki! - Mua ei oo
11. paras muisto joltain keikalta jolla olet ollut?
- Niitä on miljoona. Rockin' Hellsinki 2012 ja kaikki siinä! Ja 29.3 HCSS pakkahuoneella. Se kun kysyin turvamieheltä mitä kello on ja kun halasin Jockea ja hänen hiuksensa tarttuivat kiinni mun nenäkoruuni. Ja kun ravasimme Emilian kanssa vessassa jatkuvasti. Ja apua, Crashdïet on the rocksissa oli myös ihana. Se kun menimme jonkun ravintolan vessaan ja Oona hukkasi sen jonkun  kortin. näitä muistoja on liikaa!


Anteeksi kun mulla ei ole mitään muuta nyt. Ja tääkin oli vähän puoliksi suoritettu, kun en nyt jaksa haastella ketään ja kuvatkin ovat vanhoja kun en ole jaksanut muokata uusia. Pusuja teille!

2 kommenttia:

  1. oi, tää sun postaus sai hymyilemään c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. naurattaa kun vastaan tähän vasta nyt. mutta hihii, hyvä että hymyilit.

      Poista