keskiviikko 1. toukokuuta 2013

eiks noille oo hoitolaa johon ne pois korjataan?

Anteeksi murut kun mulla ei ole uusia kuvia. Nykyään mulla on maailman rumimmat hiukset. En tahtoisi kuvata niitä. ja sitten mun usb-rööri on rikki. Ja läppärin näyttö on halki. Mulla menee hyvin. Oon ehkä elossa.

Mun vappu meni siinä, kun itkin peittoon kääriytyneenä hiuksiani. Ja Emilia soitti minulle. Hän pelasti mut taas.
Tänään olin Mimmin kanssa
"aamulenkillä" ja Clarissan kanssa istuimme alikulussa ja autot kiersivät meidät. Asvaltti oli lämmin ja aurinko paistoi.

Matkijat pilaavat mun päiviäni. Muo sattuu matkiminen. Ja suututtaa. Ennen kaikkea. En voi käsittää sitä. Ja anteeksi teille jotka olette niin täydellisiä, että ymmärrätte heitä. Minusta he voisivat katsoa peiliin ja inspiroitua siitä.

Kuuntelen Haloo Helsinkiä ja tuijotan tuota yhtä rakkauskuvaa mun seinälläni. Siinä on maailman kaunein ihminen ja minä ikävöin häntä kovasti. Pusuja kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti